Az előző üres bejegyzés teljességgel véletlen volt. Igazából csak hamar gyorsan írok, mielőtt elindulnék itthonról, mert 3/4 4kor találkozom a kisbodnárral a házuk előtt, mert voltam olyan balga kb 1 hónappal ezelőtt, h megígértem neki, h majd járok vele elsősegély-oktatásra, és ez alól csak a munka ment fel.:) És mivel csütig nem dolgozom, szóval sorsom megpecsételődött. Így jártam. De csütörtökön legalább nem kell mennem. Ja, és az éjjel a milánnal álmodtam, és innen tudtam reggel, h évforduló van, 5éves, és most még elsősegély előtt elmegyek meglátogatom őt is. Szóval lassan indulnom kell, sőt mi több, inkább gyorsan, arrivederci
Szerző: fecolany  2006.08.15. 14:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr645634084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása