Az éjjel azt álmodtam, hogy terhes voltam ebben a nagy melegben (nagyon rossz volt), aztán egy tündéri és apró kisfiút szültem, akit némónak neveztünk el. Persze a némó furcsa név, de amikor meséltem az álmomat a daninak, neki nagyon megtetszett, úgyhogy még a végén ez valóra válhat. A többi azonban biztos nem, mert az volt még, hogy a 4es-6oson szoptattam teljes nyugalomban kancigányok között, és amint elkezdtem aggódni, megjelent bud spencer és terence hill westernfilmes ruhájukban, és őrizték a szoptatásom.
Amúgy valószínűleg előbb fog bud spencer és terence hill a 4es-6oson utazni, minthogy én elővegyem nyilvánosan a mellemet *

 

* ez csak a szoptatási célra vonatkozik természetesen, hiszen egyébként a mellem "közmű", de ezt a gyereknek majd nem fogjuk elmondani.

Szerző: fecolany  2012.07.06. 12:56 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr405634464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

7000 2012.07.06. 13:12:19

Némó ideális férjjelölt lehet a kis Nikének - fontoljátok meg!;)

84895 2012.07.06. 21:41:46

ez nagyonjó ötlet! és ne aggódj fecó, majd mesélünk neki a zöld szőreidről is

85684 2012.07.07. 13:51:58

Én tuti mindenféle sztorikat mesélek majd a gyerekeidnek, miközben átadom nekik a rózsaszín balatonos baseballsapijaikat, amikbe ampullák lesznek rejtve - ha addig nem iszom el a maradék agyam. Amúgy "a mellbimbó a világ legtermészetesebb dolga"-h.b.

108631 2012.07.09. 08:29:18

úgy látszik a belterjes világunkból nincs menekvés, gyermekeinkre is ugyan ez a sors vár... q: )))))))
süti beállítások módosítása