"minden fejreáll holnap;
 ránk már senki sem szólhat;
 nem kell többé a szentbeszéd..."
és még folytathatnám, habár ezt az épp elkezdődő klip miatt írtam, de legnagyobb "örömömre" már fejből is megy, a refrén része mindenképp, rockyval feltett szándékunk betanulni, olyan lesz nekünk ez a nothanx dolog, mint a lola;) A kedvenc sorom egyébként eme dalból -valószínűleg azért, mert ezzel tudtam leginkább azonosulni, ahogy kamaszok milliói is- a "lelkünk ébredő vulkán".  Egyébként múltkor találtam valami videót a neten egy hősök terén megtartott tokio hotel rajongói találkozóról, ahol kb 50 roppant különböző egyéniségű lány volt jelen, amit azzal fejeztek ki, h mind egytől-egyig tokio hoteles pólóban voltak, feketére volt festve a szemük és a körmük, és a menőbbeknek óriási tokio hoteles zászlóik is voltak, de mindannyian kivétel nélkül eszméletlen torz hangon és fejjel olyanokat ordítottak, h "bill az isten!" példának okáért. Aztán jött néhány vicceskedvű fiatal, akik beöltöztek tokio hotelnek, mintegy paródia jelleggel, direkt a fent említett kislányok rajongói tevékenységét megzavarandó, és naggyon durva volt, szegény vicceskedvű fiatalokat rendesen elküldték mindenfelé a kislányok, és most csinálhatnék úgy, mintha roppant finom lelkem és kifogástalan neveltetésem nem engedné, h idézzem a lányok által használt sértő szavakat, de inkább egyszerűen bevallom, h nem nagyon emlékszem már rá, de olyan nem volt, amit eddig ne ismertem volna. ennyit a finom lelkemről;)

én télleg sajnálom ezeket a lányokat, és ilyenkor annyira örülök, h én annak idején csak five rajongó voltam, meg egy picit westlife, pedig ez sem dicsőség:)

Szerző: fecolany  2007.02.09. 01:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr635634145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása