Terveim közt szerepel már napok (vagy hetek) óta, h nagy buli-beszámolót tartok, de ez most elmarad. Pedig méltóképpen megünnepeltem a vizsgaidőszak végét, koncert, farsang, szülinap, sima szombat este, minden volt:) És a legjobb: 31 hosszú nap után visszajönni kanizsára, a nyugalomba meg a friss levegőbe. Most is épp ott vagyok, hetem nagy részét itthon töltöm, mivel csak jövő héten kezdődik a suli, csak holnap estére ugrok fel munkaügyben. Nagyon remélem, h hamarosan képes leszek pénzt keresni, viszonylag állandó szerepkörben, mivel tegnap is volt egy parázs vitám anyával, amiben egész végig neki volt maximálisan igaza, de én meg egy gyenge fasz vagyok és a "legjobb védekezés a támadás" elvét alkalmaztam, és abba a szalmaszálba kapaszkodva védekeztem, h de neki nincs joga elolvasni az én bankszámla-jelentésemet, vagy hogy hívják. Amiatt volt kiakadva, h én mennyit költök, és teljesen igaza volt, és van most is, csak ezt én nem ismertem el, legalábbis nem a megfelelő formában. És összeszorul a szívem, h gürcölnek mind a ketten mintállat, túlórák, háromműszak, minden játszik, én meg szemrebbenés nélkül költöm a pénzt. Jó, mondjuk eddig volt ösztöndíjam meg szoctám, de ösztöndíj ebben a félévben nem lesz az tuti:( Szóval nem akarom soha többé ilyen undorító élősködő féregnek (nyálszopó féregnek, ahogy a rizsa mondaná) érezni magam, és ezentúl mindent megteszek, h a saját lábamra álljak, ezt itt és most megígérem. (De hogy a februári rezsit miből fizetem, azt még nem tudom, mivel múlt héten elmulattam a rá kapott pénzt, ó-ó)
Szerző: fecolany  2008.02.12. 10:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr775634248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása