Van ám nekem, illetve lesz új, jóféle munkahelyem, egy volt osztálytársam, a réka szervezett be. Ezügyben, bemutatkozó est céljából szerdán felugrottam pestre. Ez már az elején izgalmakat tartogatott, mert gyalog kellett lemennem a 10:50-es vonatra, és mivel egy álomszuszék vagyok, kicsit elaludtam, és így, 25 percnyi gyorsgyaloglás után 10:58-ra érkeztem meg a vasútállomásra, a fájdalomtól félig kettétört derékkal és nulla levegővel. De mivel nemcsak álomszuszék, hanem mákkirálynő is vagyok, a vonat késett 20 percet, úgyhogy elértem. Természetesen óriási izgalom volt bennem, h milyen lesz ez a bemutatkozó est, (ahogy a rocky mondta annak idején: felkínálkozó est) meg ez egy komoly cég -elvileg- és már múltkor kihangsúlyozták, h nagyon fontos az üzleti megjelenés. Nekem meg igazán nincsenek ennek megfelelő ruháim, mert például 3 blézerem van, az egyiket a józsefvárosi piacon vettem, a másikat anya turkálta nekem, a harmadikat pedig a tesóm találta a fonyódligeti vasútállomáson. Ez utóbbit vettem fel szerdán az ünnepi alkalomra, egyetlen, szürke színű szövetnadrágommal és fehér spagettipántos pólóval. Szerencsére ez megfelelőnek ígérkezett, különösen miután elmondták, h bemutatkozó estre még nem kell kiöltözni (ezt persze magán a bemutatkozó esten mondták el:)) Amúgy nagyon jófej társaság volt, ahogy láttam, a régiek és az újak is kedvesek, közvetlenek és összeköt mindannyiunkat az alkohol szeretete:) Volt placc közepére kiállós bemutatkozás pár szóban mindenki előtt, attól előzőleg féltem, de mikor már ott voltunk, akkor nem, mert télleg nagyon jó volt a hangulat, meg mindenki mindenbe beleszólt, és röhögött. Aztán a hivatalos része után némi alkoholizálás következett, melynek keretében én fogyasztottam nagyobb mennyiségű pezsgőt, majd nagyobb mennyiségű pálinkát, végül kisebb mennyiségű gint (hivatalosan nem iszom gint, mert tavaly szilveszterkor állítólag attól volt alkoholmérgezésem) meg bele-belenyaltam egyebekbe. A pálinka úgy nézett ki, h réka elment a konyhába, h szerezzen nekünk alkoholt, a következő percben pedig az egyik vezető csaj jön ki egy üveg mézes-szilvás fütyülőst lobogtatva, h "fecó, a réka azt mondta ezt adjam neked" Ezek után szereztem néhány "rajongót", akik végignézték, ahogy a 2 decis bögrébe pálinkát öntök magamnak, majd a kis kávéscsészébe kólalájtot kísérőnek. (Kicsit későn jutott eszembe, h fordítva jobb lenne) Ennél már csak az lepte meg őket jobban, mikor a kísérő nem is kellett, merthogy ez gecijó. Nem értették, h akkor minek öntöttem ki, de megmagyaráztam, h a kommerszhez vagyok szokva, és ezúttal is arra készültem. Réka szerencsére terjeszti, h engem fecónak kell hívni, ezt mindenki tudomásul is vette:) Szóval jó volt az est, de ez még csak a bemelegítés volt, 3/4 11-kor jöttem el roppant vidáman, a parti pedig otthon folytatódott... Mivel bíszt (rocky egyik haverja) megy vissza 9 hónapra németországba, kellett egy otthoni összejövetelt tartanunk. Fel- illetve átjöttek rocky tatabányai haverjai, meg albérletünk volt jelen, bogi kivételével. Nos, bísztnek megvan az a különleges tulajdonsága, hogyha berúg mindig beszédet mond. Amennyiben félbeszakítod, újrakezdi, úgyhogy jobb hagyni hadd mondja. Egyébként ez egy nagyon jó dolog, ezúttal az utoljára ébren maradtak mind beszédet mondtak, ezek voltak domi, évike, rocky, gabi, bíszt meg én. Nagyon szép és megható, ugyanakkor vicces beszédek születtek így részeg állapotban, mondjuk az talán kicsit sok volt, h évike neve hallatán én -rocky szavaival élve- hisztérikus zokogásban törtem ki, de valahol érthető:)
Délelőtt valamikor magamhoz tértem, és ekkor mondta azt a rocky, aki épp munkába indult (a szerencsétlen), h nekem kukacodúm van. Ezt az ágyam, illetve a takaró alatti elhelyezkedésem ihlette, és nagyon megtetszett, utána többször kihangsúlyoztam, h most bekuporodok a kukacodúmba. Amúgy gondolom onnan jött, h mostanában kukackának hív:) (Beceneveknél maradva: tesómnak és haverjainak jó szokása, h egymást minden létező néven szólítják, csak a rendes nevükön nem. Na mármost, a tesóm ezt itthonra is bevezette, múltkor arra lettem figyelmes, h anyát mártonnak és pálnak szólítja. Anya meg hallgat rá)

Szerző: fecolany  2008.02.15. 16:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr265634250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása