Nehéz ezt kimondani, de csúnya szavakkal élve (és ezzel a történettel kapcsolatban csúnya szavakkal élek) tegnap átbaszott egy öregasszony. A borfesztiválon voltam pénztáros szokás szerint, nagyon nagy tömeg volt épp, a segítőfiúk meg akkor hozták be a pénztáros bódéba az újabb adag szütyőt, úgyhogy plusz 3 ember tartózkodott azon a 2 négyzetméteren, akik egy része a lábam alatt/mögött matatott, és eközben fizetett nálam az a bájos hatvanas hölgy, aki már a kezében fogta a húszezrest, mondtam hogy 4600 lesz, konstatáltam magamban, hogy akkor 15400at kell visszaadni, aztán lenéztem, hogy miazistent csinálnak a lábamnál a fiúk, akik épp eltörték a székem, nagyon felhúztam magam, de gyorsan elővettem a visszajárót, és adnám a nőnek, mondom, elnézést hol a húszezres, azt mondja "már eltette", én először nem hittem el, mivel az a legelső szabály a pénztárazásoknál, hogy először visszaadsz és utána rakod el, amit a vevő ad, hogy ne tudja azt mondani, hogy ő nem is 5ezrest adott, hanem 10est vagy egyébként is, mindenféle félreértések elkerülése végett. Szóval szinte biztos voltam benne, hogy nem tettem el, mert még sosem tettem el előbb, de teljesen meg voltam keveredve, mert pont volt ez a mizéria, és nem tudtam végig odafigyelni, szóval még egyszer megkérdeztem, hogy biztos, hogy eltettem-e, és tessék megmondani, ha nem, mert akkor nagyon nagy szarban leszek; és még gondoltam is, hogy azért egy idős hölgynek nem kéne olyanokat mondanom, hogy szar; de a néni csak annyit mondott, hogy persze hogy eltette aranyom. Aztán persze elszámolásnál kijött a minusz 20ezer, és mikor mondtam, hogy az emiatt lehetett, azonnal tudták a szervezők, hogy újra itt van a trükkös néni, mert állítólag minden évben bepróbálkozik minden fizetésnél minden létező helyen. Annyira kurva ideges vagyok, hogy így hülyének nézett, és biztos röhögött a markába, hogy hogy átvert, ez idegesít a legjobban. Mondjuk más miatt hálisten nincs is okom idegeskedni, mert egyrészt a szervezők nem hiszik azt, hogy én loptam el, másrészt a fizetésemből se fogják levonni, ettől függetlenül nagyon kellemetlen volt.
Vén kurva.

Szerző: fecolany  2010.09.13. 10:43 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr535634439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

85684 2010.09.17. 15:02:18

jó lenne,ha levennéd iwiwről azokat a képeket, amin rajtavagy, mert nagyon félelmetesek, a rizsa hányt is

47039 2010.09.17. 21:40:18

a rizsa nem a tegnap esti italozástól hányt egészen véletlenül? vagy őt is megujjaztad?

85684 2010.09.21. 08:49:29

én csak tolmácsoltam a rizsa véleményét
süti beállítások módosítása