Annyira mondani akarok mindenfélét, de annyira nem jönne ki belőle semmi jó, meg nem is tudom rendesen kifejezni magam. Nagy sietve azért írok pár sort mégis miféle események történtek. Hát kezdjük azzal, h szombaton kicsit szorongva elmentem a fiúkkal máriára. Mondtam nekik is, h azért jöttem el, illetve azért mindenképp, h bebizonyítsam, h nem vagyok én még öreg az ilyenekhez. Kiröhögtek :) Aztán bebizonyítottam, h télleg nem vagyok öreg, sőt! meglepően fiatal vagyok és bohó :) Szorongásom már az állomáson enyhült, illetve használhatnám a nyomtalanul eltűnt kifejezést is, mikor megláttam olyan arcokat, mint szilas, toka, gőg és társaik, (volt osztálytársak), aztán bedobtunk egy konyakkólát a restiben, meg beszereztünk fél litert az útra is, csak hogy ki ne száradjunk a hosszú út alatt. A vonat: ekkora bulivonatot én még életemben nem láttam, mindenki jófej, hatalmas hangulat, legkülönfélébb piák, új spanok, majd mi hárman a fiaimmal korábban értünk máriára, mert a vonat, amivel mentünk állt 3/4 órát szentgyörgyön, és többiek ottmaradtak (szilas szavaival élve: átszállás a restibe) mi meg felpattantunk egy mária felé azonnal indulóra, márián első utunk az öregbe vezetett, ahol hamar elkapott minket a gépszíj, és legalább ilyen hamar vesztek el az emlékeim is. Szóval komoly volt az az éjszaka, mondhatom hogy új oldaláról ismertem meg egyik kedves barátomat, amit röviden a hányás (egész pontosan körbehányás) és smárolás szavakkal jellemeznék, ami kísértetiesen hasonlít egy 4 évvel ezelőtti sztorira, ami szinten belterjes baráti körünkben esett meg, de abban még csak külső szemlélőként vettem részt. (aki tudja kikről van szó, tegye fel a kezét, vagy inkább az, aki nem, azt egyszerűbb megszámolni) Hát ez van, még jó, hogy már nemistudom hány hete igyekszem kevesebbet inni. Természetesen a történtek semmit sem változtattak a barátságunkon, gondolom ezt elősegíti, h egyikünk sem emlékszik. Még egy csomó mindent akartam írni, de úgy elfáradtam, h asszem abbahagyom. Azért még nyomorult szigetlakó barátaimat köszönteném innen a távolból, és egy rövid üzenettel fejezném ki irántuk érzett irigységemet: 5 betű...
Szerző: fecolany  2006.08.10. 18:55 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr85634078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabocs 2006.08.11. 09:59:26

(aki tudja kikről van szó, tegye fel a kezét, vagy inkább az, aki nem, azt egyszerűbb megszámolni) En felteszem a kezem. Ki az?:)

47039 2006.08.11. 12:23:20

rokkerkata és dömpi, de időközben rájöttem, h az 5 éve volt, egyszer még táborban. nézni jó volt :) mondjuk erre a mostanira meg nem emlékszem :)

ceva 2006.08.11. 12:24:22

ja, én is gondolkoztam rajta egy darabig...aztán jött a megvilágosodás:)

47039 2006.08.11. 12:25:24

te mér nem vagy fent msn-en, ha netközelben vagy? hmm, mégis?! :)
süti beállítások módosítása