Vége van tartalmasan töltött hétvégémnek, most már csak a pakolásos, állomásrasietéses, mindenki-másnak-helyfoglalásos, vonatonzsibbadásos, délibeérkezős, másodikrafelvonszolós, hellóévikés része van hátra. szerintem. :) na jó, ez már régi vicc. Egyébként nagyon jól érzem magam, oldszkúl számokat hallgatok, meg töltettem le tesómmal, most épp az emergency house-tól a dübörög a ház című szám megy, de eszméletlen zenékre bukkantam, hiába, ha valakinek a kamaszkora a '90-es években szökkent szárba, az egy életre nyomot hagy, letörölhetetlenül. Ja meg még 2 dolgon pörgök: cukivagyok.hu-n van klip is immár, tessék megnézni; illetve (ez jó lesz télleg) http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php ez nagyon vicces, tessék pörögni. Azért jó lesz már itthonról elmenni most, mert mint már említettem nem túl jó a hangulat. A tegnapi szüreten 8an voltunk, és 3 óra alatt végeztünk, mert apáék már megint (idézem) "lekórészták" a korait, ami valahogy a termésnek több, mint a fele, így csak a maradékot kellett leszedegetni. De mindig erre az utolsóra hívják a népet. Szóval 3 órás munka volt, így rá kellett jönnöm, h ha esetleg délben kezdünk akkor is mily korán végezhettünk volna, és akkor esetleg elmehettem volna a pénteki pécsi buliba, ahol a fiúk gin-dew-t ittak, a hb elaludt a konyhában és a rizsa gumicukrot tömött a szájába, aki alva is rágta (rizsa következtetése: "a hb alvarágó"), és az emberek táncoltak a főbérlőkkel, és örültek, mert már régen találkoztak. Na mindegy. Ne menjünk bele. Most meg apa közölte, illetve megparancsolta, h azonnal menjek el szavazni, mert ha én nem szavazok anya elvesztheti az állását. Ó, hogy én ezt az összefüggést eddig miért nem vettem észre vajon?! Viszont tegnap voltam colában, városunk szórakoztató centrumában (persze csak a plaza után gondolom. persze) és nagggyon jó volt, nékem való arrafelé a muzsika, ahogy a hb fogalmaz a milyen zenét szeretek kérdésre válasznak "tömegszenzáció". Na olyan. Télleg jó, meg hatalmas, meg lesz majd sok terem, tegnap még csak 2 volt megnyitva, ha jól emlékszem, vagy már megint csak az alkohol űz velem gonosz tréfát? :) Na távozom, mint mondtam most jön az a pakolásos satöbbis rész. "zuhanjunk neki, mer semmi se lesz belőlünk"
Szerző: fecolany  2006.10.01. 15:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr115634103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása