Mintegy helyzetjelentésként: elhatalmasodott rajtam a megfázás, ma reggeli büntetőjog-előadásra időzítette a csúcspontját, ahogy az lenni szokott, így 2percenként orrfújás, masszív könnyezés, ezek szüneteiben pedig fulladás-szerű köhögés, ezekről számolhatok be. Úgyhogy asszem haza is megyek pihengetni, illetve amennyiben otthon van fanni, akkor szökést nézni... Szavakat nem találok arra a sorozatra, zseniális. És wentworth miller (remélem így kell írni a nevét) Valószínűleg a filmtörténelem legszebb jelenete, ahogy egy szál fehér boxerben úszik fölfelé... Tegnap a gangon cigizés közben arról beszéltünk, h mi csinálnánk, ha reggel mikor megyünk ki a lépcsőházból szembe jönne, én azt mondtam, h elájulnék, és ha látnák a többiek, h idvezült mosollyal az arcomon fekszem a járda közepén, mint a nagy alföld, akkor egész biztosak lehetnek benne, h aznap találkoztam wentworth miller-rel. Rocky verziója egyébként sokkal fantáziadúsabb, azt mondta, h "rácsimpaszkodnék a lábára, és nem érdekel mit csinál, nem engedném el". :D Még jó, h érett, felnőtt nők vagyunk, akik már régesrég felülemelkedtek a kamaszkor gyermeteg rajongási formáin. Mellékes adalékként: ugye reggel büntetőjog előadás, náthával mint már említettem, és biztos nem véletlen, h pont ma, mikor előzőleg hajnali 3ig szökést néztünk, vettük a bűncselekmények közül a btk-ban fogolyszökésként feltüntetettet:) nagyon örültem.
Szerző: fecolany  2007.02.21. 12:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr895634149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása