Fogalmam sem volt, hogy mennyi izgalommal jár kiválasztani az esküvő egyes elemeinek zenéjét.  De a bevonuló megvan, és fantasztikus. Ja, és ennek ellenére nem britney. Habár létezik ez a playlist, amit nehéz lesz mellőzni, már most szabályszerűen fokozott részegség lett úrrá rajtam, az alapszintű részegség helyett, de ez annyira csodálatos.
"The taste of the poison paradise

i'm addicted to you"

Amúgy rettenetesen régóta gondolom úgy, hogy írnom kéne, nem mások miatt, hanem magam miatt, hogy legyen  mit visszaolvasni majd egyszer, de nem szokott sikerülni. Amit bánok és sajnálok, hogy régebben sokkal nyíltabb voltam, ami úgy gondolom jó volt,  most pedig semmi nem vagyok, semmi, de tényleg.

You wanna piece of me

Félek mindentől, mármint minden kis szart leíni, my heart is jumping, it's crazy to see

Ma mondta azt nem tudom már melyikőtök, hogy én leszek az első a "kemény  magból" aki férjhez megy. Én ennek eddig fel sem fogtam a súlyát. " coz i believe in taking chances"

"Sometimes I run, sometimes i hide"

"You'll see that, you're the only one for me"

Ennek az esküvő-szervezésnek is aránylag későn álltunk neki, így jött ki április 21-re, de az külön jó, hogy 12-4-21, visszafelé ugyanaz, és ráadásul részeg vagyok. Nagyon furcsán ugrál a billentyűzet.

"i'm not a girl, not yet a woman"

és ígérem, magamnak, magam miatt, hogy írok, tényleg.

 

Szerző: fecolany  2011.11.27. 03:11 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr925634458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

85684 2011.12.30. 22:21:19

évértékelő bejegyzés lesz?
süti beállítások módosítása