Na jónapot. Kétségbe vagyok esve, mert tanulnom kéne most is, és asszem még a 4kor kezdődő órám előtt beülök a könyvtárba tanulni, bár akár haza is mehetnék, de nem fogadna túl motiváló környezet, mivel rizsa és hábé úgy döntöttek, h nálunk töltik az egész napot, és közben "fajrolisat" (nem írtam el!) játszanak. A játék mintájául a roli szolgált, és a fajrolis játék konkrétan azt jelenti, h egész nap azt csinálják, amit a roli szokott, tehát: szigorúan tilos a fürdés és a hajmosás; amit szintén semmiképp nem lehet, az az iskolába menés, azt mondják az a legdurvább szabályszegés:) A játékot javasolt fekve "játszani". Mikor eljöttem, a "játékosok" épp heverésztek és újságot olvastak, hábé egyébként azt mondta, h nagyon nehéz játék, mert neki percenként eszébe jut, h kéne valamit csinálni, és nagyon nehezen állja meg, egyszer már az is átfutott az agyán, h bemegy suliba, de akkor egyértelmű, h örökre kiesne a játékból:)
Ezen kívül akartam még sokmindent, de elfelejtettem, pedig szívesen leírnám, mert nincs kedvem bemenni a könyvtárba, h őszinte legyek, én ott félek, az a sok jogi könyv meg jogászpalánta, talán csak chuck norris-nak van az ilyenekhez elég bátorsága.
Ja, és tegnap volt a rizsa szülinapja, amit megünnepeltünk, a fiúk nálunk ittak, amíg mi, lányok áhítattal megtekintettük a kedd esti sorozatokat (barátok közt, vészhelyzet, grace klinika), aztán olyan este 11kor lementem velük filléresbe, ami eltartott hajnali 2ig, de végülis fél5kor feküdtem le, mert addig a rizsa és a roli mellett/alatt feküdtem a titokszobában, mert ragaszkodtak hozzá, h meséljek nekik estimesét, amit én nem tudtam. Rizsának voltak egyébként extra kívánságai, mint például "legyen benne valami perverz" (mert mint korábban kifejtette, őt csak "őszinte paráznasággal" lehet levenni a lábáról). Aztán cselhez folyamodtam, h elengedjenek, azt mondtam elmegyek fürdeni, utána visszajövök, és addigra kitalálok valami mesét, de nem mentem vissza. Hihetetlen észjárásom van, valljuk be.
Szerző: fecolany  2007.03.21. 14:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr865634160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása