Nos, péntek esti ígéretemtől eltérően a következő bejegyzésem még nem az "igazság marciról" címet kapja, de olyan is lesz egyértelműen:) a teljes igazság megvilágításához gondoltam majd a szombat este nyújt segítséget, de tegnap sajnos nem jött be marcink, így még késik a róla szóló elemzés egy kicsit.
Lírai pillanatnak lehettem résztvevője, én nem tudom hogyan fajultak odáig a dolgok, de tegnap éjjel, illetve ma hajnalban királyból kijőve először is az utcán pisiltem, ami 2 irányba is folyt, másrészt azt hiszem, halvány emlékeim szerint mintegy becsületbeli alapon elkezdtem hányni szántszándékkal az alsótemplomnál, h megmutassam, h ezt így kell. Már mondtam, nem tudom, hogyan fajultak idáig a dolgok, de én megmutattam (némi erőlködés után...) aztán fanni és székely is hányni akartak, (gondolom megkívánták tőlem, látták, h nekem milyen jó) de ehhez már egy védettebb helyre mentünk, a kerítés mellé, ahol én már csak nézőként tevékenykedtem, úgy is nagy örömömet leltem a dologban. Most msn-ezek fannival, h tájékozódjak, mégis miért hánytunk, és sikerült felgöngyölítenem a szálakat, és az ok-okozati összefüggéssort, tehát: székely azt mondta nekem, h úgyse tudok / merek hányni az út mellett, és mivel részeg voltam és mivel olyankor nagy az arcom, megmutattam, h de igenis. Majd fanni közölte, h neki hánynia kell, de ő nem akar, erre székely azt mondta, h hányik vele, de akkor hánynak mindketten, és akkor a kerítésnél hánytak, székely öltönyben, én meg majdnem sírtam, h ez milyen gyönyörű. Az is volt, de ilyen többet nem lesz, nem hiszek a direkt hányásban, és nem véletlenül, mivel ma pl ugyanannyira másnapos vagyok, mint eddig bármikor, amikor nem hánytam. Azért vicces volt ám :D és ott van az a mondás, amiben már hiszek, h semmi nem erősíti meg annyira a barátságot, mint egy közös hányás. Ez ősi igazság.

És királyban lebandáztam azzal a faszival, aki múltkor belekötött a rizsába, és csak arra emlékszem, h végig tök bunkó voltam vele, de neki ez tetszett! és csak magyarázta, h "bírom ezt a punit" Ilyen és ehhez hasonló módon fejezte ki érzéseit. Nem baj, kellenek mindenféle haverok, meg jobb mintha meg akart volna verni. Azért meghallgatnám miről kommunikáltunk, ha valaki tudja jelentkezzen, vagy lehet, h kibírom keddig, amikor a fanni jön fel pestre és elmondja. Most mennem kell pakolni, h időben kiérhessek az állomásra, h el tudjak szívni még egy cigit a kokival az állomáson, mielőtt elindulna a vonata szombathelyre. Imádom a rituálékat

Szerző: fecolany  2007.05.06. 15:20 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr165634177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fin 2007.05.07. 10:40:29

ha neked nem is, nekem azért segített fecó, köszönöm az élményt :)

47039 2007.05.09. 14:20:38

szívesen (máskor is?) :)

fin 2007.05.09. 22:40:52

és ugye hogy a csipsz miatt volt, már a címből is látszik, nem kell a gangon gúnyolódni :). a jövő meg úgyis kész rejtélyként áll előttünk, mit mondhatnék.
süti beállítások módosítása