Nem tudom, hogy én vagyok-e a legalkalmasabb a szilveszter leírására, de azért megpróbálkozom vele, előre szólok, hogy kevés információt tartalmaz a bejegyzés, sajnos, de hozzá lehet tenni:)
A helyszín a hábéék albérlete volt, ami már magában sok jót ígért. A dani és én nagy izgalmak közepette olyan fél 7 felé értünk oda, akkor már sokan ott voltak, szólt a legnagyobb gonddal válogatott playlistek valamelyike, és ment a nevetés. (Akik ott szilvesztereztek hamar le is írom: hábé, szilas, oli, zoli, rizsa, dömpi, toka, juci, bandi, kata, rocky, fanni, zsófi, bálint, évike, gabócs, tibcsi, szemi, dani meg én) Én az ünnepre való tekintettel lila parókában érkeztem, de nem voltam egyedül az ötlettel, mert a szemi meg tarka bohóc parókában virított, ám hajviselet szempontjából mindketten alulmaradtunk a rolival szemben, aki idióta fazonra vágatta a saját haját, mint kiderült azért, mert eddig normális hajjal nem ment neki a csajozás, és gondolta, hátha most majd így... Az eredménnyel egyébként nagyon meg volt elégedve, mivel állítása szerint a zsófit nem lehetett elkergetni az ágyéka mellől, és ennek a haj az oka. (elég fiktív ez a történet)

roli

 

 

 

 

 

Mindenkinek gratulálnék, aki az este folyamán ki tudta kerülni a pálinkák támadását, ugyanis megszámlálhatatlan mennyiségű pálinka volt, és egyfolytában mindenki kínálgatta. A rizsáé volt a legerősebb, ott a feles felét tudtam csak meginni, a másik felét az éppen érkező feri kapta meg welcome drink gyanánt; a bandié és a gabócsé már egy fokkal gyengébb volt, de a dömpié volt a legihatóbb, az a maga 40 %-ával szinte víznek hatott a többieké mellett, nagyon szerettem. A gabócs pedig már nem tudom hogyan, de valahogy kikaparta az üvegből a barackot is, amit aztán meg is evett, aminek lehet, hogy volt köze ahhoz, hogy másnap többen említették, hogy a gabócs milyen részeg volt, állítólag teljes átéléssel ordított britney, backstreet boys és n'sync számokat:)
A daniról röviden szólnék pár szót, mert néha tényleg "vállalhatatlanul" viselkedik, ahogyan most szilveszterkor is. Ugye alapból mindig kétségbeejtő álmosság tör rá este 10 óra tájban, és ha bárminemű alkoholt fogyaszt, akkor még inkább, ha pedig töményet fogyaszt, akkor meg pláne. Mivel már este 7-kor pálinkázott, annyira nem is csodálkozom így utólag, hogy 10 óra körül elaludt állítólag, bár én erre nem emlékszem. (de ez utóbbin se csodálkozom)

dani-bandiez egy rendkívül jó kép a daniról meg a bandiról szerinte

 

 

 

 

Óriási parti volt, a görcs se akadékoskodott, mivel hábé még karácsonykor ajándékozott neki egy pár füldugót, hogy használja egészséggel, és úgy néz ki, használta:) Nagyon sokat táncoltunk, én arra emlékszem, meg hogy egyszer a bandival aljas módon playlisten kívül beraktuk a sej-haj akácfát, közös, mulatós táncainkra emlékezve.
És akkor térjünk át a buli "sötét oldalára": a balesetekre. Nem tudom melyik volt előbb, de kezdem az évikéével. Épp békésen táncikált a szilassal, mikor valahogy, hogy-hogynem, a szilas kiejtette az évikét a kezéből, aki becsúszott a lába közé, ám ezúttal nem sikerült a lábát olyan szerencsésen elhelyeznie, mint anno, mikor leesett a lépcsőn, úgyhogy kiment a bokája. Nagyon bedagadt, és nagyon fájt, úgyhogy szakszerűen rögzítette csillámos kendővel, majd felpolcolta a hábé ágyán ülve. Nagyon sajnálom az évikét, mert részegek martaléka lett, mi próbáltunk segíteni, de annyira részegek voltunk, hogy arra szavak nincsenek. A hábé például beültette a forgószékbe, és úgy huzogatta fel-alá táncoltatás címén, mi meg körbetáncoltuk, évike még néha kiabált, bár alapvetően nevetett. Fotodokumentáció:

évike1itt táncoltatjuk "a nyomorultat" / "nyomoroncot" (ez volt a hivatalos megnevezés)

 

 

 

 

évike2

 

 

 

 

 

évike3

ez a "lájkolom a nyomorultat" című kép

 

 

 

 

évike4

hábé betegápolási módszerei: a fagyasztóban lévő pálinkát helyezzük a beteg zoknijába

 

 

 

 

évike5

"hábé, a betegtologató", az eseményektől jobbra roli ordít az arcomba, a háttérben pedig kata alakja látható a tükörben, cicanaciban, melyben egész éjjel bulizott

 

Ezúton szeretnék évikétől ismételten elnézést kérni.

A másik baleset szenvedő alanya én voltam/vagyok. Épp békésen táncikáltam a ferivel, mikor hogy-hogynem, leestem a feri hátáról (ha jól hallottam), teljes testsúllyal egyenesen a fejemre/nyakamra, csak arra emlékszem, hogy nyekken egyet a nyakam, és állítólag a feri véletlenül rá is lépett a mellkasomra, ezt követően pedig arra emlékszem, hogy nagyon fáj a bal mellemnél a mellkasom. Aztán táncikáltunk tovább, a nyakamnak nem lett semmi baja, a mellem néha fájt, de inkább nevettünk azon, hogy megint megtapostak tánc közben (a korábbi ilyen még egy elvis házibulin történt, ahol a rocky spanjai még nem nagyon tudták, hogy én tánc gyanánt a földön szoktam fetrengeni, ha úgy hozza az élet, és a bíszt békésen sétálgatott át a nagyszobán, mikor az acélbetétessel rálépett az arcomra)

A bulit végül olyan reggel 7 felé hagytuk abba, akkor indultunk haza zombiként a kata, a rocky, meg a dani, aztán egész nap aludtunk. Az évike a délután folyamán, én pedig estefelé fáradtam be a jánoskórházba, mert józanul már igazán fájt. Mikor kérdezték, hogy mi történt azt mondtam, hogy a partnerem tánc közben fejre ejtett, azt már nem mertem, hogy "és rám is taposott". A nyakam egyáltalán nem fájt, ám a mellkasom az nagyon, fekvés közben is, az egyetlen kényelmes pozíció a jobb oldalam volt, illetve nem tudtam rendesen kihúzni magam, úgyhogy ilyen alekosz-testtartásban közlekedtem pár napig, de mára sokkal jobb, üzenem ezt leginkább ferinek, aki nagyon aggódott. Ahogy informálódtam, bébike is egyre jobban van, bár azóta a lakást még nem hagyta el, és a szennyestartójuk kerekes vázát használja járókeretnek, azzal gurulgat a lakásban.

További bulifotókat egyelőre nem teszek fel, mert már így is nagyon sok időt elszórakoztam, majd talán legközelebb, boldog új évet mindenkinek, akinek kell, annak jobbulást!

Szerző: fecolany  2011.01.07. 13:36 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr695634451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

85684 2011.01.07. 19:38:31

a feri kimaradt

47039 2011.01.07. 21:40:04

mármint? amikor a gép...

84895 2011.01.09. 10:29:02

a felsorolásból fecókám és köszönjük a bejegyzést! isten tartsa meg jó szokásodat!

47039 2011.01.10. 00:48:43

ja, hogy a felsorolásból, akkor nem mondtam semmit a gépről:)

114157 2011.01.11. 22:52:36

Én úgy emlékszem, hogy a gép egész este biztonságban volt. Meghitt körülmények között, puha pamut vette körül. :)

47039 2011.01.12. 15:33:16

Ez így is van, én arra gondoltam, amikor a tánckoreográfiába bevontuk félig-meddig a gépet is, ám úgy, hogy védted a kezeddel, erről fotó is készült, ha érdekel:)

112567 2011.05.08. 17:02:20

akárhányszor olvasom, mindig könnyesre röhögöm magam ezen a bejegyzésen... :))
süti beállítások módosítása