... meg álmos, de iszonyat mód. Ilyen szinten már régóta dolgoztam meg kettesért, mint ma, konkrétan az elégséges szó minden betűjét kőkemény munkával szereztem meg, mivel óvatos becslésekkel az adott 134 tételből mintegy 79et tudtam, ami az anyag 59 %-át jelenti, és ez valljuk be, elég gyengécske. De ahhoz képest, h ezt kétésfél nap alatt vittem véghez, jó. Még jó, h nem adtam vissza a tételeket (egyiket el se olvastam, másikra meg nem emlékeztem), és improvizáltam.
Megint be kellett vetnem azt az arckifejezésemet, amit akkor kell, amikor elmondok egy több oldalas tételről 3 mondatot, majd úgy nézek a vizsgáztatóra (jelen esetben vizsgáztatókra, mivel szigorlat), mintha teljesen biztos lennék benne, h erről senki többet nem tud, erről több információ nem létezik, és mellesleg én találtam fel a spanyolviaszt. Amikor pedig kérdéseket tesznek fel, akkor ezt a technikát kombinálom a megszeppent kislány arckifejezéssel, akinek a nyelvén a válasz, de aktuálisan nem jut eszébe, ezt közvetlenül a "ja, télleg, hiszen ezt tudom" fej követi (de csak finoman, nem kell nagyjelenetet rendezni), ha végre a vizsgáztató megtöri a csendet, és megválaszolja a saját kérdését:)
Egyébként utólag mindig élvezem az ilyen játékot, de akkor roppant stresszes, és mielőtt elkezdenék beszélni, mindig össze kell szednem minden erőmet, h felül tudjak emelkedni azon, h ez most milyen szánalmas. Mindegy, harcos vagyok

Szerző: fecolany  2007.06.05. 11:11 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr775634188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marfell 2007.06.05. 12:03:54

Fecó te már tudsz valamit! Egyátalán nem szánalmas 2 nap alatt 79 tételt benyalni... Ja és szerintem te találtad fel a spanyol viaszkát:) Hajrá duli fuli és törpilla(ezt nem tudom miért, csak írtam, olyan stresszlevezető most volt vizsgám)

feco 2007.06.05. 19:52:52

köszi szépen :)

Marci 2007.06.07. 15:13:25

Kedves Fecó! Írhatnál minden nap, én biztos vagyok benne van még mit írnod bőven, és én nagyon szívesen olvasom, ha számítógép közelben vagyok, illetve ha internetes csatlakozás is van hozzá, mert anélkül olyan lenne, mint tészta liszt nélkül, neki sem állnék!

47039 2007.06.08. 17:01:57

marci, hát szavakat nem találok komolyan:)
süti beállítások módosítása