Rámragadt a nadrág, folyik a víz a hátamon, hábé msn-kiírásával pedig forgatja a kést a szívemben, merthogy "24 fokos a tó, 89 ft a kőbányi, igen gyerekek, ez a balaton"  és tudom, h most majd ír egy felháborodott kommentet, h ott lehetnék, ha annyira szeretnék, nem tudja mit nyavalygok, de nem lehetek, nekem korlátaim vannak, sok szempontból. Például még mindig nagyon fájnak a lábaim, mert puding vagyok, és mert tegnap-tegnapelőtt a budaörsi decathlonban dolgoztam reggel 9től este 6ig, és nagyon jó volt, szép, jó minőségű, tiszta holmikat kellett pakolgatni, rendezgetni, ( remélem érezzük a minőségi különbséget az auchanhoz képest, ahol egérszaros konzerveket kellett, egerektől övezve) csak az volt a baj, h végig állva, és a végére már csak a csoda tartotta egyben a lábaimat és a gerincemet. Kedves diákmunkás-társaim nagyon aranyosak voltak, az ott dolgozók is, nekik egyébként decathlonos mellényük van, a diákoknak csak pólója, de azt megkapjuk örökbe, nem olyan smucigok, mint az auchanban (ott ráadásul ki se mossák 2 ember között, hú de finnyás lettem) és meg kell jegyeznem, h jó a felhozatal, egyik "felettesembe" szerelmes is lettem, a magam hirtelen jött módján, már ki is nyomoztam az iwiwen, mert olyan rohadt érett vagyok:) Ma fixáltam le, h jövő héten is megyek, úgyhogy bimbózó kapcsolatunk nem szakad meg. Bemutatkozásunk úgy nézett ki, h kezet fogtunk, mondta a nevét, nekem kellett pár másodperc, amíg lekövettem, h a névtábláján lévő felirat valóban megegyezik azzal, amit mondott, majd én is mondtam a nevem, erre ő azt mondta, h "király! Hát akkor szóval majd azt kellene csinálni...." Egyébként a vízisport-osztályon tevékenykedek, amit (állítólag) nem szeretnek a raktárosok, egyszer, mikor a raktárban voltam vállfa-küldetésen (ez azt jelenti, h a lehető legkisebb botrány árán kellett vállfákat szereznem, csakhogy a raktárosok nem nagyon örülnek, ha elvesszük a vállfájukat) hallottam is, h "ezek a vizesek mekkora bunkók, azt is elvárnák, h mi vállfázzunk helyettük", közvetlenül ezután azért azt is elismerték, h az ún.  "vizesek" cselesek is, mert a diákot (azaz engem) küldik, mert azzal nem veszekednek még ők sem. Ekkor már kicsit feloldódtam. Meg az is jó, h ha azt mondom (illetve ha azt mondja az emese, a kolleginám, ő már rutinosabb), h menjünk ki cigizni, akkor nem kell senkinek se szólni, csak kimegyünk, ha meg mégis szólsz, akkor meg meglepődnek, h jóvan, menjél csak, perszepersze, és nem kell 30 ellenőrzőponton átmenni, h ugye biztos nem loptál el közben semmit. És megjegyzem, műszak végén sem, imádom a decathlont, és most 690ért van strandpapucs, állati.
Csak az a baj, h nagyon büdös a lábam utána, mert gyakorlatilag reggel fél8tól (nem mondtam még, h egy óra az út budaörsre?) este 7ig egy cipőbe izzad, kata mondta is, h aszitte, csöves szag van, de csak az én lábam.

És nagy híreim vannak, a koki most írta nekem msn-en, h "szeretlek" és még azt se tette hozzá, h te feka vagy ilyesmi. Hogy ezt mivel értem el nála, az maradjon a mi titkunk :D  

Szerző: fecolany  2007.06.08. 16:14 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr885634189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ceva 2007.06.08. 23:15:31

Nagyon nem tartozik ide, de nézd meg ezt: http://blog.flickr.com/flickrblog/2007/05/green_seats_mun.html Tetszeni fog.

höbö 2007.06.08. 23:21:17

Kedves fecó! Előszöris hihi, szenvedj csak pesten PONT de az élet itt sem fenékig tejfel, minden este esőt kapunk, nem tudom mi folyik a balkánon, de minden nap délről jön az évszázad vihara PONT Augusztus 14-én találkozunk, ölel csókol hábékád

47039 2007.06.09. 13:50:32

éva, ez gyönyörű, még soha szebbet nem láttam hábékám: te nem jössz balatonefestivalra? mert akkor is találkozunk ha jössz. jössz, nem KÉRDŐJEL

tünce 2007.06.11. 13:10:57

Kedveseim, úgy érzem elfelejtettétek a szülinapomat. Ott találkozunk. PONT.
süti beállítások módosítása