Rocky a szomszéd szobában telefonál masszívan, 5kor vizsgája lesz, arra gyűjt információkat, nekem pedig nonstop tanulnom kéne, mert megint későn álltam neki, mindemellett a hőség tovább tombol, a gang tele van félpucér emberekkel (nem, nem vonzók), cigizni se megyünk ki, mert sanyibá leszólít minket, mióta időnként leszakad egy darab plafon náluk egyrészt mindenkinek azt meséli, másrészt folyton részeg. Előtte se panaszkodhatott.
Nem szeretem ezeket az elbaszott hétvégéimet mostanában. Velem még soha nem volt ilyen, h kimaradtam volna hosszabb távon a partikból, vagy mondhatnám, h a partik belőlem;) Gyűlölöm, mikor mesélik, h itt vagyunk, ott vagyunk, ne is mondd szombaton akkora buli volt, én meg mit csinálok? ülök a könyv felett és éjszakázom, és az egyetlen folyadék, amit magamhoz veszek, az a kávé, soktejjel-cukorral, néha egy kis szénsavas ásványvíz az ócsóbbik fajtából kiszáradás ellen. És már attól félek, h nem ismernek majd meg a monyiban, és elfelejtik, h ki vagyok és honnan jöttem és mit iszom:)
Tegnap vásároltam egyébként (még jó, h most ecseteltem, milyen feszített tempó szerint élünk, és csak tanulunk), terranovában akció van, ennek keretében roppant jutányos áron hozzájutottam egy hosszú fazonú pólóhoz, konkrétan a seggem alá ér, pántos és fehér alapon cseresznyék vannak rajta, jellegében olyan, mint egy kismamaruha. Másik esélyesem egy ribancos, fekete alapon aranyszínű mintás partypóló volt, aminek még pántja sem volt, csak mell fölött gumis. De mivel úgy döntöttem, nem költekezem, csak egyet vehettem, így komoly harcot vívott a ribanc  és a kismama- énem, és ez utóbbi győzött. Kíváncsi vagyok, h ezek után hányan fogják átadni a helyüket a buszon.
Szerző: fecolany  2007.06.09. 13:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr325634190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása