Csodálatos partiban voltunk tegnap rockyval, albérletünk őshuligánjaiként:) A club vernében voltunk, és meg fogom jegyezni a dj nevét, mivel zenei ízlésének zsenialitása nem ismer határokat. Természetesen konkrét példákat ne várjatok, mármint hogy milyen számok voltak, legyen elég annyi, h a nagy klasszikusok, egy-kettőre emlékszem csak név szerint, mint például a what is love, ezen kivül csak arra, h minden újabb számnál fogtuk a fejünket, h hát bazdmeg most se lehet leülni. Ezért ittuk állva a sörünket, és valószínűleg mindenki más is, ennek eredményeként az egész hely végig lett öntözve, és olyan szinten csúszott, h szegény rockymat egyszer a szokásos bedöntéses figuránknál még én, a szupererőmmel sem tudtam megtartani és csúnyán elesett, fejét épphogynem a színpad szélébe belevágva:) Pázmány parti volt, évfolyamtársak mindenfelé, meg italakciók (a 2 tequila 750 például, mint olyan). Évfolyamom két fontos személyisége is ott volt hadd ne mondjam, akik iránt egykor (és most?) gyengéd érzelmeket tápláltam, persze nagyrészt plátói jelleggel. A kedvenc, szinte hihetetlen 5 percem az volt, mikor rockyval pultnál álltunk tequilázva vígan, és odajön az egykor eme internetes oldalon gyakran emlegetett kettes számú jelölt (az évfolyam második legjobb pasija), megörül nekem (nála ez látványos, mert mogorvák a vonásai hihetetlen arcélén), majd táncolunk? persze, még váltottunk 1-2 szót, majd továbbállt. Fél perccel később már mi is a tánctér felé tartottunk, mikor jött szembe a narkósfiú (az évfolyam legjobb faszija, változatlanul), beszólítom, mondom na mi van bence? látom tekintete ködös, járása ingatag, szavai artikulálatlanok, de mégiscsak ő a narkósfiú,  ő még mindig egy gyenge pontom legbelül, de csak kicsit:) Azt mondja, hol a kalapod, mondom, hát hogy most nincs rajtam, (nem feltételeztem h ez nyilvánvaló számára is, kérdése ellenére, állapotából kifolyólag) azt mondja, h pedig neked olyan sok szép kalapod van, mondtam, h igen, de most egy sincs rajtam (biztos ami biztos, még egyszer megemlítettem ezt) meg mostanában fülvédőt hordok, ennek megörült, merthogy az tudja melyik, szokott látni benne, majd szomorúan, kezemet lágyan érintve közölte, h most el kell mennie, majd később talizunk még. Narkósfiú távozása után fél perc telhetett el, mikor odapattant mellém kedvenc németem, daniel, akit én hívtam el nem sokkal korábban spontán a buliba, és villámgyorsan odaért, szexualitása teljében:) Mondom rockynak h ez hihetetlen, h 5 percen belül mindhárom kisszerelmemmel kommunikáltam, mert amúgy az első kettővel nem szoktam, a 3. esetében meg mindegy, mert nem értem, amit mond, persze ez költői túlzás mindössze. (Ja, néha elcsípek 1-1 szót:)) Aztán a buli további menete az volt, h mi rockyval táncoltunk daniel meg sörözgetve nézegetett minket, meg mindenféle emberekkel beszélgetett, érdekességként egyszer azt vettem észre, h narkósfiú legjobb barátjával tartanak a pulthoz, mi is odamentünk, h ezek honnan ismerik egymást, majd narkósfiú legjobb barátja, miután meghívta danielt egy pohár sörre, szó nélkül lelépett:) Rocky megpróbált németül kommunikálni daniellel, hadd örüljön a hazai szónak, de kísérlete kudarcba fulladt, mert mikor azt akarta mondani,ha van német nyelvvizsgája és most megy gazdasági szaknyelvből is, akkor nem jutott eszébe a vizsga szó németül, úgyhogy biztos nagyon hiteles volt a dolog:)  Kettes számú jelölt valóban komolyan vette a "majd táncolunk"-dolgot, mert gyakorlatilag egész éjjel ott tobzódott a nyomomban, erotikus táncával megkörnyékezve ártatlan gyermeki lényemet. Szintén egyik kedvenc jelenetem, mikor én kettes számú jelölttel táncoltam, rocky pedig a legjobb barátjával, a köreinkben csak záporádiként ismert fiatalemberrel, ez azért is jó, mert rockynak záporádi nagyon bejön, h finoman fejezzem ki magam:) Ma mondta, h akkor tért magához mikor záporádi magához húzva táncoltatja, és a fejük 5 centire van egymástól, gondolta is, h "hú bazdmeg milyen jó faszi, és milyen közel!" :) Kettes számú jelölt megjegyzem télleg levakarhatatlan volt, már idegesítő módon, meg kérdezte, h az a lúzer a pasim-e (az "az a lúzer" kifejezés danielt takarta) fel is háborodtam, mondtam h nem lúzer, és nem tudom, h a pasim-e (a határozottság az egyik fő jellemvonásom) Meg felemlegette azt az ominózus, általam napi szinten megbánt masszírozásos akciót, és hogy megismételhetnénk. Sajnos ki kellett ábrándítanom, de ettől még a nyomomban maradt. Egyéb ismerősök, pl viviék szintén voltak, velük is táncikáltunk, ha engedte az időnkből:) Egyszer, valami kurva jó számnál gondoltam, h kérek még hasonlóakat (nagy magyar klasszikusok a gyengéim, szeresd a testem bébi, tedd meg velem, dübörög a ház, vár ránk a nyár) de egyszerűen nem találtam meg a dj-pultot, pedig egy ideig ott ténferegtem kérdő tekintettel, körbenézegetve, h honnan jön a zene.
Lassan végefelé tartott az éjszaka, és habár a spanyolok még csak ilyenkor indulnak el a 2. discoba, mi úgy döntöttünk, h hazajövünk, daniel győzködte rockyt, h ő is aludjon náluk, de rocky hazament, ezzel egy rossz döntést hozva, mert ellopták a telefonját. És akkor erre kitérnék: viszontagságok közepette hazaért egyedül a lépcsőházba, ahol találkozott egy fiúval, akivel elkezdtek beszélgetni itt a foteljeinkben ülve, kb félórát dumáltak, kurva jófej volt a gyerek, majd a végén azt mondta, h itt lakik a lépcsőházban a barátnője, és hozzá jött (nyilván akkor tudja a kódot, ezért jutott be a lépcsőházba, ki volt ez találva, mondhatni fel volt építve a történet) de nincs kulcsa, csöngetni meg nem akar, mert a csaj anyja alszik, hadd hívja már fel a kata telefonjáról a csajt. Kata meg nem gondolta, h itt valami van (mért gondolta volna, a gyerek bent volt a lépcsőházban), odaadta, gyerek elkezdett telefonálni, elindult lefelé a lépcsőn, mondta, h mindjárt jön, kata meg azt gondolta, h biztos nem akarja, h hallja, amit a barátnőjével beszélnek, és így történt hogy hagyta elsétálni a kedves ismeretlent a telefonjával...:( Csendes, fájdalommentes elválás volt, persze utána geci ideges lett, még az utcára is lement, meg minden, de nyilván hiába:)
Ezalatt én daniellel kézenfogva bevonultam a magasföldszintre, cigiztünk az ablakban (állítom, télleg az a legjobb hely egész budapesten), és most sikerült először normálisan visszajönnöm az ablakból, nem csak úgy, h közben ráborulok danielre, meg kitöröm félig a bokám:)  Éjjel meg volt egy nagyon megható jelenet, mikor daniel felkapcsolta a villanyt, h tudjunk közös fényképet csinálni magunkról, (arcképet nyilván, mondom a piszkos fantáziájúaknak) és akkor különböző pózok voltak, h most ki ad kinek puszit, vagy honnan fényképezzük, és végülis olyan 5-öt-6-ot megtartottunk, amik télleg jók lettek (a jó relatív fogalom, ebben az esetben meg végképp, mert én is rajt vagyok a képeken, ráadásul szemüveg nélkül, ami azt jelenti, h vakondfejem van, nem ragozom tovább) Nagyon meghatódtam ettől a közös kép-dologtól, ilyen még sose volt velem, bár lehet, h azért, mert mikor utoljára volt valaki, akivel lett volna rá esély, akkor még nem voltak fényképezős telefonok meg ilyen elterjedt digitális technika, h csak úgy csinálunk képeket az éjszaka közepén, meg azonnal meg is lehet nézni őket, váó:) Most úgy érzem magam, most h leírtam, h akkor még nem voltak fényképezős telefonok, mintha éppen egy "van szerelem 60 felett" című műsorban szerepelnék. Hiába, nem vagyok mai csirke, megettem már a kefírem javát:)
Búcsúzom mára mindannyiak nagy örömére
Szerző: fecolany  2007.11.23. 17:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr175634233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása