Ma megyek utoljára a tescoba, mármint "nyárimunka" keretében, ha ezek után megyek, az már hétvégimunkának fog számítani. Túléltem a tegnapot, amit nem hittem volna, mert reggel, mikor felkeltem olyan másnapos voltam, mint a csuda, és hát így dolgozni 6 órát nem jó, és akkor most nagyon finoman fejeztem ki magam. Nemrég meg rájöttem, h milyen misztikus, ha valamit hallasz részegen, még azzal a lendülettel elfelejted, majd hallod 2 nappal később immár józanul, és bevillan, h ezt már hallottad valahol, valamikor, de az egésznek olyan feelingje van, mintha te ezt előre megérezted volna, csak elő kellett volna csalogatni. Na én tegnap így jártam a szombati meccs eredményével (4 - 1 ha jól tudom :)), illetve épp az imént hallottam, h faludy györgy meghalt, és persze ez sem lepett meg :) Na kajálok vmit, aztán elindulok, mert még munka előtt van egy kis dolgom a hónaljtumorommal kapcsolatban :)
Szerző: fecolany  2006.09.04. 13:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr145634091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása