Most jöttem rá, hogy holnap ilyenkor már 2011 lesz, és hogy addig még mennyi minden fog történni. Alig várom már a szilveszteri embereket, meg fogunk őrülni, nem kétség (vettem már piros gauloises-t, a hangulat garantált).
Szerettem volna összefoglalni az évemet, de ismét rá kellett jönnöm, hogy nagyrészt valamelyik államvizsgára tanultam, ezért nem is nagyon tudok semmit felmutatni, közben kicsit laktam pesten, kicsit siófokon, kicsit voltam rómában, kicsit horvátországban, és ez utóbbi nem is rossz mérleg, mivel ez volt az első olyan év, amiben 2 új országba is eljutottam. Továbbá megcsináltam 2 államvizsgát, ami már annyira nem jó, ahhoz képest, hogy hármat kellett volna, továbbá volt 3 bőrbetegségem, ami még kevésbé jó, de mindből kilábaltam.
A következő évtől kivételesen nem félek (annyira), mert ha minden a várakozásoknak megfelelően alakul, meglesz a diplomám (azt hiszem már a 2008-as év végi bejegyzésben is ebben reménykedtem, kicsit gáz), és ráadásul összeköltözünk a danival, ami ugyebár két nagyon nagy lépés a felnőtté válás alkohollal kikövezett útján; és ha neadjisten valamiféle munkát is sikerül szereznem, akkor aztán már tényleg nem is tudom mit mondjak. Ja és jövőre indul meg az ismerősök körében a házasodási folyamat is, ami egyrészt nagyon örömteli, másrészt ugye szintén alkohollal kikövezett, ha úgy vesszük.
Nem hiszem, hogy írok már idén, úgyhogy mindenkinek nagyon boldog új évet, most ideje nyugovóra térnem, de ne aggódjatok, ez nem lesz mindig így, puszi

Szerző: fecolany  2010.12.31. 01:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr235634450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása