Nem tisztem embereket minősíteni, de most nagyon szívesen tenném. Eszméletlen, ami ebben az országban történik, és hogy egyesek örömüket lelik a céltalan rombolásban. Férfiasan bevallom, én már félek este kimenni az utcára, babi azt mondta, h nem engem akarnak úgyse bántani, de ha már éjszakai buszokat támadnak meg, és eljutottam arra a szintre, h lehet, h nem megyek csütörtökön partizni, mert nincs kedvem ahhoz, h hajnalban félrészegen hazafelé fejbe basszanak egy macskakővel. Álmomban nem gondoltam volna, h ilyenek lesznek egyszer, és most már azt is meggondolom, h elmenjek-e a csütörtöki tandíjellenes tüntetésre, habár csak a szélén akartam tömegnövelő hatást kifejteni jelenlétemmel, de mi van, ha tényleg nem lehet ebből kimaradni? Faszom kivan. Mindig olyan nagy a pofám, tegnap meg alig kaptam levegőt, mikor megláttam a rohamrendőröket suliból hazafelé a rádiónál, meg a hajnali 4kor az ablakunk alatt elvonuló lovasrendőröktől is kirázott a hideg. Rosszak az idegeim ez tény.

Valami komoly dolog történhet, ha már engem is mozgat a politika, pedig komolyan mondom én mindent megtettem, hogy közömbös maradjak. 

Ja, a cím nem hülyeség, ez rizsa egyik régi rejtvénye, rokon értelmű szavakkal helyettesítve egy értelmes szó jön ki belőle. Ez még a régi kapcsoltamos mániás múltjából maradt ránk :)

Szerző: fecolany  2006.09.20. 11:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr825634098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása