Namármost, tesóm szobájának melegéből jelentkezem egy kakaóscsiga társaságában, és nagyon jó, h fekete a billentyűzet, mert így nem látszik, ha összemaszatolom a kakaós csigával, persze az is lehet, h már összemaszatoltam, de -mint már említettem- nem látszik.
A héten a bankkártyámra érkező összeg kitárta előttem a világ kapuit, de legalábbis néhány üzletét mindenképp, babival például szerdán elindultunk ajándékokat venni még a lányoknak, persze nekik is vettünk, de magunknak is, ha már arra jártunk. A kedvencem, ó igen, ezt még leírni is gyönyörű, egy cowboy-kalap a terranovából, hihetetlen, jutányos áron jutottam hozzá hálisten, de asszem megvettem volna kevésbé jutányosan is. Úgy hívják, h "öreg dzsok" mint a dallasból az öreg dzsok :) egyébként ha lehajtom a széleit egyenesre, állítólag úgy nézek ki, mint terence hill. Roppant sokoldalú mondhatom.
Szerdán este ajándékoztuk meg 3 lakótársunkat szülinapjuk alkalmából, kissé megkésve, mi tagadás, mivel rokkerkatának augusztusban, fanninak szeptemberben, évikének meg október 5-én volt a szülinapja. Kellemes kis szűk körű összejövetel volt, de ahogy hallottam, pécsi barátaink nehezményezték, h őket nem hívtuk meg egy szülinapi partira, de ez most nem arról szólt. Amúgy jó volt, de most nincs időm az eseményeket részletezni, mert rokonok érkezhetnek hozzánk immár bármelyik pillanatban, és előtte még van 1-2 elintéznivalóm 

Szerző: fecolany  2006.10.20. 17:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr835634109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása