Nem nagyon szokott velem ilyen lenni, de úgy, hogy mindöszze 2 napot tanultam egy vizsgára, amire legalább 4et kellett volna, és ezáltal mindössze az anyag felét sikerült elsajátítanom, szóval rossz tételt húztam. Mondhatnám bűnrosszat, de kifejezetten. Ilyenkor elgondolkodok, hogy az az állítólagos ár, amivel én magamat sodortatni vélem vizsgáról-vizsgára mégse olyan jó, illetve az maga nem jó, h én mindenféle árakra bízom magam, ahelyett, h rendesen tanulnék. Szóval visszaadtam a tételt gyorsan, fájdalommentesen, és ebben az a legbosszantóbb, h olyan jófej vizsgáztatónál voltam, akinél rendesen szégyen megbukni, mondjuk enyhíti a dolgot, h az én kezdeményezésemre történt a dolog.
Tanulság: a szerencsebugyi nem véletlenül van kitalálva, és tökéletesen betölti a funkcióját. Ezúttal ugyanis kanizsán hagytam, így már sejthettem előre vesztemet.
Tanulság 2: mégha azt is mondják a korábban vizsgázók, h az utolsó tételek felül vannak, és te első tételt akarsz húzni, és amúgy mindig felülről húznál, és legfőképp, ha már megfogtál egy felső tételt, soha, de soha ne nyúlj be alulra.
Kezdek beletörődni sorsomba, nincs mit tenni, tanulni kö', és ezentúl minden vizsgámnak meg kell lennie, h egyáltalán halvány esélyem legyen ennek pótlására, szóval még egy hónapig körülbelül se éjjelem, se nappalom.
Hát ilyen az, amikor egy hivatásos mákkirálynő elbukik.
Remélem január elején megmutathatom, h milyen az amikor újra talpra áll

Szerző: fecolany  2006.12.19. 10:39 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr695634127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hábé 2006.12.19. 17:26:07

Az igazság napja mindig eljön burkusok? Fecókám, akkor minket már rég kibasztak volna. hábékád

feco 2006.12.22. 19:48:04

Hát, mondasz valamit :)

ceva 2006.12.28. 13:02:19

részemről a szerencsében jobban bízok mint az igazság napjában. különben is tudjátok, hogy 'bármit megteszek az ötösért':)
süti beállítások módosítása