Felborult tanulásra berendezkedett mikrokozmoszunk rendje, kisbodnár és ásingjoci tegnap esti bevonulásával. A rossz, h úgy nem lehet tanulni, h 2 részeg épp öli egymást a nagyszoba közepén, vagy csak simán beszélnek, a jó, h legalább viccesek. Példának okáért bodi ordibált, joci rászól: "bodi, kicsit fogd vissza magad, itt komoly tanulás folyik, én is megpróbálom összeszedni a gondolataimat" Másrészt az éjszakánk is maradandó emlékké vált, kata joci és én aludtunk a nagyágyban, joci egymaga elfoglalta a jobb felét, mi katával ketten a bal oldalon. Nem volt sok helyem:) Joci egyszer belerakta a könyökét az arcomba:)

Ami miatt elkezdtem írni: habár elvileg az iskolánkhoz tartozó könyvesbolt ma reggel 9kor nyitott volna ki, egy hónapos rejtélyes zárvatartás miatt, ez gyakorlatilag nem történt meg. Még csütörtökön szembesültem a problémával, h az egyetlen hely, ahol a szükséges büntetőjog könyvet meg lehet kapni, hétfő reggelig még zárva van, ezt egy, az ajtajára ragasztott hirdetményből olvastam le. Ma nagy hévvel érkezem, h akkor megveszem, és végre szabadon garázdálkodhatok, meg melléirogathatok benne, (kölcsönkönyvvel ilyeneket nem csinálok) de látom ám, h zárva, nézem a már említett hirdetményt, melynek utolsó nagy betűs sora, h nyitás 2007. jan. 15-én 9 órakor, az alatta lévő apróbetűs részt eddig nem vettem észre, de hogy ne érje szó a ház elejét, h nem szóltak időben, az mára rikítózölddel ki van emelve, miszerint "időpontváltozás lehetséges". Kicsit ideges lettem, aztán megkérdeztem az ott cigiző 2 úriembert, h akkor most mikor nyit ki mégis, mire azt a választ kaptam, h "vagy holnap, vagy holnapután, attól függ a kollégák hogy végeznek a vonalkód-ragasztgatással"

most erre mit mondjak?!

Szerző: fecolany  2007.01.15. 13:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr885634137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása