Növekedésnek indult egy pattanás a szám fölött, ott ahol a cindy crawfordnak van az anyajegye, és ebből arra a következtetésre jutottam, h valószínűleg bennem is egy szexszimbólum veszett el, és a testem most akarja ezt kibontakoztatni, csak kurvára nem tudja, hogyan álljon neki.
Ja, és a héten tudtam meg, h kovácskokóistván versenysúlya annak idején 57 (azaz ötvenhét) kiló volt, ami sokkos állapotot okozott nálam, mivel én 60-62 kiló vagyok. Ő meg férfi, én meg nő vagy mifene:)
Most meg felhúztam magam, mert tesóm azt mondta, h "nem tudunk letölteni", amit nem értek, mert ha van netünk, meg minden, akkor a letöltés hogyan lehet probléma. Ez olyan, mintha lenne tévénk, de mondjuk nem lenne kép, csak hang, vagy érted. Egyébként britney számokra lenne szükségem, mert hazafelé a kocsiban szólt a stronger, és akkor rájöttem, h ez a zene mennyit adott nekem!

Amúgy "ha lúd, legyen kövér" alapon leírom kettes számú jelölt leírhatatlanul durva viselkedését. Az történt ugyanis, h kedvesen odamentem hozzá tegnap, mikor épp a könyvtár előterében netezett, mondtam, h hello, erre megkérdezte, h "mit akarsz?" mondtam, h semmit, csak gondoltam ideköszönök, erre kétszer egymás után elmondta satuparaszt hangon, h "nem érek rá" majd visszafordult a géphez, mire én továbbra is kedvesen (azért, mert nekem volt gyerekszobám bazmeg, azért!) azt mondtam, h "ja jó, jó hétvégét" majd kivonultam. Mintegy 2 perc alatt sikerült felülemelkednem a történteken, azóta csak amiatt bánkódom, h megmasszíroztam. Komolyan gondolkodom azon, h miért van az, h ahányszor leállok egy fiúval, annak a vége mindig az, h megalázva érzem magam. Ha én lennék bridget jones most önsegítő könyveket olvasnék, mint például A férfiak a Marsról jöttek, a nők a Vénuszról, vagy valami ilyesmi. Egyébként nem szívesen lennék bridget jones, mert akkor bloody mary-t innék, pedig azt igazából utálom (ugye a vodka meg én szinonima az ősi ellenségre)

Most abba kell hagynom, mert egyrészt "tele vagyok ideggel bazmeg" (idézet a nógrádi vámpírtól), másrészt tesóm jön cd-t írni, mer annak is most kell idejönnie, amikor nincsen britney és szétütöm a falat, annak is pont most, ááá

Szerző: fecolany  2007.03.15. 18:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr605634157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása