Viccesnek: most találtam a port.hu-n az egyik ma délutáni film leírásához kommentként ezt:
"Nah gratulálok, hogy ezt a szemetet sikerült kiizadnia a tv2-nek május 1-re.
Ilyen filmekkel lehetne végleg megtörni a Guantanamon fogvatartottakat, de szerencséjükre őket védi a Genfi egyezmény." 
A film címe egyébként "Minden hájjal megkent hazug" és ha vkit érdekel, mintegy 5 perce kezdődött.:)

Én nem fogom nézni, mert akkor valószínűleg szellemileg teljesen leépülnék, mivel már láttam ma egy bájos amerikai vígjátékot mary-kate és ashley olsen főszereplésével, és hát mindannyian tudjuk, h ők milyen filmekben bírnak szerepelni; másrészt félig-meddig az "Utazás a Föld középpontja felét" is megnéztem, ami idegileg teljesen kimerített, leginkább idejétmúlt számítógépes effektjeivel szögezett a képernyő elé; illetve volt szerencsém a my girl II-höz is, ami szintén nem egy alapmű (és nem véletlenül), a my girl I egyébként tegnap délelőtt volt és én azt is láttam, és félve vallom be, h azon el is sírtam magam, mikor a macaulay culkin által alakított kisfiú meghal:) És ma még láttam a jaguárt is jean renoval, de aközben már számítógépeztem, úgyhogy ez nem számít teljes értékűnek. Ezek után arra leszek kíváncsi, h eme 4 film tükrében, amik összevissza kavarognak a fejemben, mit fogok álmodni

Szerző: fecolany  2007.05.01. 19:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr905634175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása