Nem hiszem el, h az évike ilyenkor alszik el, mikor ilyenek történnek velem az interneten. Most kinek mondjam el? Persze felhívhatnék valakit, ha lenne telefonom.
Szóval megint az interneten találtam érdekességeket. Kezdjük azzal, h én pénteken a büntetőjog tanszék folyosóján kifüggesztett papírokról leírtam minden aznap vizsgázó nevét, majd tegnap este majdnem mindegyiknek (30-40 ember) küldtem üzenetet iwiwen, melyben udvariasan érdeklődtem, h bocs a zavarásért, de ez meg ez történt, nem láttak-e esetleg vmi gyanúsat, és a végére roppant finoman odaírtam hogy "még megjegyezném, h hajlandó vagyok fizetni értük, és írom ezt anélkül, h bárkit meg akarnék gyanúsítani " Úgy gondoltam ebből világos, h tényleg nem akarok gyanúsítgatni, csak "ki tudja" alapon, meg hát minden szalmaszálba belekapaszkodok. Úgy érzem azért üzenetem ilyen ártatlan tartalma átjöhetett, mert eddig mintegy 15 válaszlevelet kaptam az iwiwre, és senki sem vette magára, sőt, gyakorlatilag mindenki biztosított együttérzéséről, és kedvesek voltak, még bocsánatot is kértek, h nem láttak semmit, megint rájöttem mért is bízom én alapvetően az emberekben, aztán megnyitottam a freemailemet, puszta kíváncsiságból, ahol találtam egy újabb választ. Nos, eme hölgy már korántsem volt kedves. Mindjárt az első sorban közölte, h csúnya dolog a rágalmazás, ennek talán következménye is lehet(!) Finoman szólva magára vette a dolgot, olyannyira, h -ahogy levelében is írja- "ne csodálkozz, ha ezek után a neved megjegyzem, nem is akárhogy" Ezek után még elmondott mindennek, majd megkért, h ne zaklassam, és ne mocskoljam be a nevét, és végül még egyszer leírta, h felháborítónak tartja, amit művelek. Még várok egy kicsit, amíg képes leszek egy nyugodt és udvarias levelet írni, de erősen gondolkodom rajt, h azt is belevegyem, h a "fogalmam nincs" kifejezés egy darab gével írandó.
Másrészt (attól félek, h ami most következik sosem fogom tudni kimagyarázni, de azért megpróbálom) kb hét közepén regisztráltam egy társkereső oldalra(na ezt kell kimagyarázni), mert kaptam a freemail-en üzenetet, h július tizenvalahányadikán kisorsolnak minden regisztrált tagjuk között egy 2fős álomutat egyiptomba, aztán mondom magamba, ennyit megér. A regisztráláshoz azt is meg kellett adni, h milyen gyakran fogyasztok alkoholt, dohányzom-e, akarok-e gyereket, mennyi az átlagjövedelmem, vegetáriánus vagyok-e szal mindent, majd végül írni magadról rövid jellemzést. Ide először túl rövidet írtam, és nem fogadta el a rendszer, így kénytelen voltam kibővíteni, szal most már kb az van ott, h én nem a párkeresés céljából regisztrálok hanem a 2fős álomútért, meg mert büntetőjogot kéne tanulnom, és a tököm tele vele. Ezek után nem hittem volna, h elfogadják  jelentkezésemet a moderátorok (merthogy azok is vannak), de elfogadták, és ma kaptam egy levelet egy 38 éves motoros férfitól, aki hétközben ausztriában él, melyben hosszan ír magáról, először leírja, h a motorozás a hobbija, de csak nyáron, ja meg télen, mer akkor meg "endúrozik" (nem tudom mit jelent ez a tevékenység), illetve unatkozni se szeret, ezért olyankor meg jeep-túrázik. Önjellemzése: "Vasakarat-határozott-rendithetelen" illetve "akit meg zavar a motor hangja, az kapja be" 
hm, vajon ő az igazi? :)
Szerző: fecolany  2007.06.25. 00:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr25634195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása