Egy szombatig (vagy péntekig, attól függ, h meddig lesz elég a pénzem, vagy mikor lopják el) tartó balaton parti fetrengésre indulok nem egészen 2 óra múlva, és addig még millió dolgom van, és már alapból is csomó mindent elfelejtettem. De ki vagyok aludva alássan jelentem, ami már régóta nem voltam, és fel vagyok készülve mindenre. És esett is az eső, ami azt jelenti, h bodiéknál a kertben dagonya van, és kibukkan a sár a lábujjaid közül, ha mezítláb röpizel, aminél jobb érzést el se tudok képzelni. Nem tudom mit írhatnék még, és időm sincs, nos majd jövök

Szerző: fecolany  2007.07.10. 14:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr325634200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása