Továbbra is az álmokról beszélnék, némileg ugyanarról, mint múltkor, azt akarom ezzel kifejezni, h tegnap este megint láttam a restisfiút (kezdem kellemetlenül érezni magam amiatt, mert nem tudom a nevét), katáék háza mellett, nem tudom, hogy került oda, de ezt is jelnek tekintem, h most már valaminek történnie kéne. Ő zavarban volt, én pedig fülig érő szájjal integettem neki az autóból, remélem nem hiszi, h bodi nekem a valakim, bár kata is ott volt, így talán nem. Sajnos rózsaszín pólóban volt, ez az egy dolog szól eddig némileg ellene:) de persze ennek nincs semmi súlya.

Másrészt voltam vasárnap is melózni, mert ez egy megszakítás nélküli munkarendben működő gyár, hisz enni kell adni a népnek, ma meg új kollegánk érkezett, peti, aki rapper és 17 éves és fonatos haja van és nagyon aranyos meg tanulékony, és ma rájöttem, h ha akarnék se tudnék egy 17 évesre úgy nézni, h jól néz-e ki, vagy sem, hisz 5 évvel fiatalabb nálam, és ez szörnyű, mármint, h egy 17 éves 5 évvel fiatalabb nálam, illetve inkább az, h egy 17 évesnél 5 évvel vagyok idősebb:( (erre főként egy nagyon kedves, velem egykora születésű barátnőmnek a figyelmét hívnám fel, aki most épp azon röhög a pesti albérletben, h én hogy belerúgtam abba a kibaszott ajtófélfába, mindig ez van, ha nincs rajtam a szemüveg. ez a bekezdés neked szól rocky:D)

És holnap jönnek haza a juci meg a bandi angliából, és az igen durva lesz, mert január óta itthon sem voltak, akkor is csak egy hétre, el is mentem ma szoliba, h majd azt mondják, h "jaj fecó de régen láttunk te aztán jól leégtél vazze milyen szép barna vagy" Ja, hát vannak céljaim.
Igen fáj az a kurva kislábujj, hallod

Szerző: fecolany  2007.08.13. 19:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr505634210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása