Ahhoz képest, h épp utolsó kanizsai hétvégémre készültem pénteken, szóval ahhoz képest tegnap kimentünk néhányan fonyódra, és ma jöttünk meg, és közben egyébként kiderült az is, h a jövő heti lesz az utolsó itthoni hétvége, szombaton ráadásul szüretelünk is napközben, úgyhogy minden egybeért. Így viszont a mostani volt az utolsó balatoni buli, remek volt, este még a forgatagba is belevetettük magunkat kata, hábé, rizsa, ates, marci és én, marci breakelt is, hábé pedig megőrült, ez azt takarja, h monoton divat r'n'b zenére pörgött, meg magyarázta nekem is, h gyere fecó, őrüljél meg, legyél funki-munki, amire én azt mondtam lemondóan, h én ma nem vagyok funki-munki, majd együttesen felfogtuk milyen szót (amennyiben ez egy szó) használtunk, és röhögtünk 10 percig. Ma meg volt utolsó fürdés a balatonban, nagyjából ugyanott, ahol annak idején nunci megfogta az isten lábát, és ahol korábban gofriturizmus is volt kialakulva, oda járt a kárász zénó is a nagymamájával:)
És kata mondta helyesen, h utálja az augusztust, mert az olyan, mint a vasárnap, és ma vasárnap is van meg augusztus is. Igen félelmetes már ahogy közeledik a nyár a végéhez.
Szerző: fecolany  2007.08.26. 21:15 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr945634214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polli 2007.08.27. 00:21:00

:( hogy mért pont a nyár végére kell kimaradnom a jóból, aztán majd észre se veszem hogy vége vanm szóljatok.

polli 2007.08.27. 00:21:38

az m az a vessző
süti beállítások módosítása