Veszedelmes összejövetelt tartottunk szombaton "let's party" jeligével a monyi hátsó részén nem meglepő módon. Hát én a magam részéről albérletünk klasszik felállását sirattam mindenképp, mivelhogy kata holnap megy félévre spanyolországba erasmusszal, fannit pedig elszólította sopron és szintén a tanulmányok, őt örökre, megjegyzem, szóval elsősorban búcsúbuli volt, mindemellett fanni szülinapja is. Olyan parti volt, amit -én legalábbis- sosem felejtek, néhány kedves résztvevőnek sikerült már akkor elfelejtenie (roli). Volt ajándékozás, jól sikerült, annak ellenére, h roli kényszeresen megismételt vagy továbbmondott mindent, amit éva tósztként elmondott, mire én leordítottam a fejét, és éva ekkor azt mondta, h "hát akkor ebben az emelkedett pillanatban átadnánk az ajándékot".  És volt kollektív sírás-rívás, én kivonultam monyi elé, azt hittem egyedül lehetek bánatommal, de ekkor feltűnt bodi, megcsillogtatva eddig nem annyira ismert érzékeny oldalát, kisírt szemekkel, azt magyarázva, h előjött az allergiája és hogy az a kurva szénanátha:) Majdnem megzabáltam, olyan édes volt. Meg táncoltunk is, hábé meghátraszaltóztatott, és a mai napig azt hittük, h ez egy új figuránk, de ma hallottam, h már többen látták ezt tőlünk. Marci és rizsa külön ültek kicsit megnyugodni, nem tudom ez mennyire sikerült nekik, elég nagy volt a forgalom. Szenzációs fotókat készítettem, de megnézni nem tudom őket, mert a gép beszart, ha ezeket is elveszi tőlem, komolyan bosszút állok. Aztán most csak kapkodva, mert le kéne feküdni aludni, hisz reggel újra háromnegyed-kibaszott-hatkor kelek, mint annak idején munkanapokon, csak ezúttal a 7:14es vonat miatt, megyünk fel evoval, holnap repül kiskatám, fél8kor indul a gépe, ennek örömére kiscsoportosan elvonulunk ferihegy2re már fél5re kb, majd bőgünk 3 órán át, végül a filliben zárjuk a napot. Ezzel párhuzamosan fog boglárka, az 5. lakótárs beköltözni, így teljes lesz a létszám. Jaj holnap kata ilyenkor már spanyolországban lesz, nélkülünk, mi meg itt leszünk nélküle
Nem tudom, nem szeretném annyira ezt a holnapot

Szerző: fecolany  2007.09.03. 23:59 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr615634218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tunci 2007.09.05. 18:31:49

aha, persze, mindent megtettél... én mégsem rohangálok meztelenül tomival karonöltve a turul madár körül...

tunci 2007.09.07. 08:25:20

ja bocs rossz helyre írtam az előzőhöz gondoltam. :) jóreggelt
süti beállítások módosítása