Rá kellett szánnom magam a blogírásra, mivel a tévében olyan filmek mennek, mint például a beverly hillsi nindzsa, szóval minősíthetetlen. Ápropó, évikéhez hasonlóan nekem is van élményem a fűrész 2-vel kapcsolatban, valami rettenetes... Láttam a bemutatóját, bőven elég volt. És már az első másodpercek után valami szörnyű gyanút éreztem, h ez hasonló a fűrészhez, de eszembe se jutott, h a fűrész kettőt játszhatják a tévében, és szerintem ez felháborító, mivel abszolút nincsenek tekintettel arra a -szerintem nem annyira szűk- rétegre, akik szeretnék megérni a 25-öt és esetleg kicsit érzékenyebbek az idegeik. Mindemellett változatlanul tervezem, h megnézem még egyszer a fűrész egyet, mert le akarom győzni a félelmemet, vagy nevezzük rettegésnek. Nagy félelem-elűző terveim között szerepel még egy ejőernyős/bungee-jumping ugrás és madárpók mászatása testemen. Ez utóbbira ráhangolódásképp megpróbálok fizikailag közel kerülni sima házipókokhoz, anélkül, h a papucsommal agyonvágnám őket. A hideg is kiráz.
De hagyjuk a félelmeimet, hosszú lista, múltkor, dackorszakom kezdetén (ez szebb kifejezés a hisztire) például nem voltam hajlandó megkóstolni a rocky mandarinlevét, mert féltem tőle. Rockyval kapcsolatos egyéb élményem még a múlt hétről, hogy múlt kedd este, a szokásoknak megfelelően ketten voltunk otthon, és épp az összeesküvés-elméletet néztük a tévében, ami nekem a top3as kedvenc filmjeim egyike (ez a történet szempontjából teljességgel lényegtelen), és reklám volt, ami alatt (most azt nem fejteném ki miért) térdre estem a nagyszoba közepén, a fejem pár centire állt meg a tévétől, amiben épp a supermanes meg nyúlóvégtagos szuperhősös reklám ment, és ekkor én azt mondtam: "bazzeg, majdnem lefejeltem supermant!" Mire rocky: "ki az a szú permen?!" mire én mondtam, h superman, rocky meg megint visszakérdezett, h szú permen? így, hosszan ejtve az út, amit nem értettem, amíg meg nem magyarázta, h végig azt hitte, h megint az van, ami lenni szokott, h valami ismert színésznőről beszélek, akit csak ő nem ismer fogadjunk, és akinek a nevét mondjuk kb így kell leírni, h sue parman :D:D Lehet, h ez így leírva nem oly humoros, de 10 percig folyamatosan röhögtünk, szívből és torokból, utána nehéz is volt visszaállni a film komoly témájára. Tegnap meg gondoltam, legyen ez az msn-nevem, rocky biztos örülni fog neki. Beszéltünk ma reggel msn-en, de nem tett rá semmi megjegyzést, majd olyan délután egykor csak annyit írt, h "hallod, most esett le, mit jelent a neved, eddig azt hittem valami idióta színész vagy énekes, akit én nem ismerek" Rockynak ez a paranoiája, h a világ tele van olyan sztárokkal, akiket ő nem ismer (és egyébként télleg) Másik képessége még, h akiket meg ismer, azokat meg összekeveri, mint például colin farrellt és tom cruise-t, arc alapján (féltávoli felvételen, de akkor is).

Na ledőlök, fáradtság van, reggel korán keltem, elkísértem rolit marcaliba, akivel egyébként meglepő élményeim vannak, például tegnap megtanította hol fogjam a dákót, aminek a végét véletlenül megnyaltam.... igen, biliárdoztunk (a biliárddal kapcsolatos gyerekes szóvicceken mai napig nem tudok felülemelkedni) Ma meg például elmentünk futni. Ugye mindenki tisztában van ennek súlyával?:) Jó volt, mert nem a magunk bajával törődtünk, hanem a másikon röhögtünk (főként a roli) Én mondjuk tegnap is voltam, de akkor másfél kört futottam csak, utána derékfájást imitáltam, h ne kelljen elfutnom 3 ismeretlen férfi mellett, mert idegenek előtt szégyellem, h futás közben alig kapok levegőt és nagyon lihegek:)

Szerző: fecolany  2008.02.12. 22:05 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr745634249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovácsbé 2008.02.13. 17:14:26

A kedves emlékek: http://lirio.freeblog.hu/files/saw-movie-poster.jpg

47039 2008.02.14. 19:53:20

koki, te magad vagy a megtestesült gonoszság!:) nagyon megijedtem, ráadásul nem először játszod el ezt velem:) ezentúl minden linket elolvasok a végéig...
süti beállítások módosítása