szóval a bulibeszámolók.... Most olvasom a koki blogját, és látom ám, h a drusi kanizsán volt hétvégén, hát fiúk, szólhattatok volna, mikor áll így össze legközelebb a "hárombálint"?:) (Igen, jó kérdés, h nekem, egy olyan lánynak -vagy ki tudja-, akinek fecó a beceneve, mi köze lehet egy olyan formációhoz, mint a hárombálint. A történet előzménye, h mind a kokinak, mind a drusinak a rendes neve bálint, és egyszer olyan részeg voltam, h azt hittem én is bálint vagyok, és akkor születtünk így újjá mi hárman, mint a hárombálint. Nem, nem a való világban élek)
Szóval azt már tudjuk, h a koki mit csinált a hétvégén, de ez az én blogom, úgyhogy a továbbiakban rólam lesz szó:P meg persze bulikról, szigorúan nem kronológiai sorrendben, hanem ilyen menő ugrálásokkal az idősíkok között. Például mindenféle társasági eseményen részt vettem mostanában, főként - valós és nem valós- szülinapokkal kapcsolatban, mint például a pötyi szülinapi köszöntése egy bizonyos gergőnél. Ez egy valós szülinap volt, neki télleg most van. Onnan szombat este 11kor álltam tovább a monyiba, útközben volt némi menekülés 4 fiú elől a garázssoron, még szerencse, h van lélekjelenlétem és ismerek egérutakat:) A monyiban régi és új arcok is jelen voltak, első csoportba tartozott a székely, a marci meg a kisbokor, a másodikba pedig a székely féltestvére (szintén székely) és annak barátja. Ez utóbbi fiatalember olyat tett velem, mint még soha senki: meghívott egy alkoholmentes kisdreherre:) persze véletlenül, aszitte rendes sör:) vicces volt, mikor kiderült. (üvegtigris 2, részlet: "te lali, van alkoholmentes söröd?" "van" "akkor dobd ki a picsába, rendes sört kérek") Ő maga is megjegyezte, h még életében nem égett ekkorát csaj előtt, leszámítva azt, mikor egyszer rossz ház elé állította a májusfát.
A szülinapok-vonalat továbbvive folytatom a vasárnappal: ekkor ugyanis giant big házibuli volt a hábéék albérletében, rizsa és hábé szülinapjának apropóján. Ehhez annyival érdemes tisztában lenni, h hábénak eredetileg szeptember 9-én van, csak átrakta március 9-re, rizsának pedig március 20-án, de ő is átrakta. Szóval a rizsa még érthető, na de a hábé.... Ez volt a "22-23 kombinációs szülinapja". A házibuli pedig úgy alakult ki, h a hábé múlt hét elején elejtette nekem, h a rizsával vasárnap este ünneplik a szülinapjukat, amit én már úgy kódoltam az agyamban, h akkor buli lesz náluk. Ezt elmondtam az albérletemnek, megbeszéltük, h megyünk, szóltam a babinak meg az évikének, aki szólt a gabócsnak, majd azért merő formalitásból megkérdeztem a hábét, h akkor vasárnap este hány felé menjünk át, amire ő meglepődött, h miért mennénk át? Akkor mondtam neki, h hát  szülinapok, és onnan nem volt megállás:) Időközben a hábé találkozott a jucival, akkor meghívta őket is, a rizsa meg én pedig vasárnap felfelé a vonaton beszerveztük a tokát, aki hozta a barátnőjét a zsuzsit, meg a pákpákferit, és természetesen a szilast. Hábé persze próbálta menteni a menthetőt, és még délután is felhívott, h nehogy azt higyjem, h ez rendes házibuli lesz, hanem csak egy összejövetel:) De micsoda összejövetel volt ez! Elég szép számban voltunk, és nagyon jó volt a hangulat, mindenki örült mindenkinek, osztottuk az észt, aztán belement a bugi a lábunkba, és úgy döntöttünk, h lemegyünk a drönkbe, ami egy bme-sek által rendezett buli az egyik kolesz aljában, ingyenes belépéssel, ragadó padlóval és befolyásolható zenével. Csúcsszupi volt, mondhatom, gyakorlatilag csak mi táncoltunk, és nekünk lányoknak nagyon jó helyzetünk volt, mert olyan zseniális partnerek közül válogathattunk, mint a hábé, a bandi vagy a pákpákferi. A zenéről meg annyit, h először csak ilyen sima jó számok mentek, majd egyszercsak a rocky odahőbölgött hozzám, h kértünk 2 olyan számot, h beszarsz, ekkor szólalt meg -ha jól emlékszem- a szeresd a testem bébi, és a tedd fel a kezed. Ennyi elég is volt a "dj-nek" (ha jól tudom a részeg pultos fiúk pakolgatták a zenéket a winampba), azonnal ráérzett mi kell a népnek. Azt hiszem a teljes eufória a bestiáknak a "reggel túl messze van" című számánál ért el minket:)
Jaj, hát én annyira jól éreztem magam.
Na, hát mit kéne még leírni. Beszámolok a korábban már néhányszor emlegetett kettes számú jelöltről is. Róla annyit, h csak azért írom még mindig kettes számú jelöltnek, h ne legyen keveredés az elnevezésekből, mert amúgy már sehányas számú sem, hisz tudjuk, h ő volt az, akit megmasszíroztam (no comment) és mindemellett bunkó, és egyszer már felhívott éjjel, olyan fél éve, mely telefonbeszélgetés alatt jövőbeni szexuális érintkezésünket akarta elősegíteni. Nos, felhívott szombat éjjel is, fél6kor. Teljesen véletlenül valahogy felébredtem a telefoncsörgésre, látom a nevét, h ki hív, és csak arra gondoltam, h bazzeg ezt fel kell vennem, ebből akkora sztori lesz...:) Fel is vettem, és valóban megérte. Nem tudom, gondolom megint beszedett valami bogyót, mert tisztán beszélt, de nem hiszem, h magánál volt:) Hatperces beszélgetésünk fő vonala ismételten a szex volt, merthogy én még nem voltam meg neki. A jövő hét csütörtököt jelölte meg időpontként, merthogy ezen a héten nem lesz pesten, de jövő héten majd elmegyünk bulizni, "táncolunk egyet okosba és aztán úgyse tudod megállni" Majd elmondta, h akkor már úgyis "free" lesz, hisz másnap szakít a barátnőjével, ki van ez találva. Mondom, h nem is tudtam, h van barátnőd, mire ő: "nem régóta, egy 5 éve" Elbűvölő stílusát érzékeltetendő leírom, h ahányszor reagálni akartam, csak ennyit mondott: "kussoljá" A történet folytatásaként felhívott tegnap is, h látta a telefonjában, h beszéltünk és nem nagyon emlékszik, nagyon égő volt-e. Mondtam, h igen. Kérdezte, h vulgáris volt-e, mondtam, h inkább bunkó, meg szexuális ajánlatokat tett nekem, amire megkérdezte, h és én mindet visszautasítottam-e, mondtam, h igen. Ezek után rátért arra, h itt áll a házunk előtt, ugye jól emlékszik, h ez az, amit most felújítanak, mondtam, h igen, nagyon ügyes, ezek után kisebb csend, majd megköszöntem a hívását, és letettem. Nagyon kedves vagyok, mindig rájövök. Mintegy félórával később rockyval az arena plazaban lévő tescoba tartottunk 4 óriási szatyor üres üveggel, mikor jött szembe kettes számú jelölt, de hálisten nem vett észre:)
Az üvegek visszavitele egyébként nagyon lealjasított minket, amúgyis másnaposak voltunk, és végig kellett vonszolnunk a szatyrokat  a város legelitebb bevásárlóközpontján, mert persze a tesco a túlsó felén van. Aztán összeboroztuk az üvegvisszaváltó adagolót, és közben a rocky olyanokat mondott, h "hé, ebben még van egy korty" majd ettünk a tescoban szalonnás hagymás pizzaszeletet, mint az úrinők. Most szólok mindenkinek, h ismételten coccolino akció van a tescoban, 2-t fizet, 3-t kap, napérlelte narancs rulez!
Szerző: fecolany  2008.03.11. 11:34 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr35634255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k o k i 2008.03.12. 15:43:54

Ez után már nem olvastam tovább: "Szóval azt már tudjuk, h a koki mit csinált a hétvégén, de ez az én blogom, úgyhogy a továbbiakban rólam lesz szó" Amúgy magadnak ellentmondtál:"van némi herótom a billentyűzetektől" ez a feleslegesen sok bejegyzés nem ezt mutatja...sajnálom, hogy ilyen vagyok...nem is.

feco 2008.03.15. 15:35:47

tudtam, h azt a mondatot nem hagyod szó nélkül:) arra bezzeg nem reagálsz, hogy miért nem szóltál, hogy a drusi itt van, mi?:D

rori 2008.03.19. 04:52:44

tök jó volt ez a bejegyzés.... tele volt menő ugrálásokkal az idősíkok között

feco 2008.03.19. 13:22:51

hát téged meg ki kérdezett? :) (igen, én is észrevettem, h időrendben haladtam) annak azért örülök, h legalább kommentek segítségével tudunk kommunikálni, mert élőszóban gyakorlatilag lehetetlen, még akkor is ha nálatok vagyok:P
süti beállítások módosítása