Magas szintű érdektelenség kerített hatalmába a délután 2-es kerjog zéhával kapcsolatban, jelen pillanatban az infoteremben tűnödöm, hogy egyáltalán kinyomtassam-e a tanulnivalót. Mert akkor nekiállhatnék stresszelni, hogy jaj te jó ég, nincs elég időm, akkor most mit tanuljak meg belőle, a másik, boldogító opció pedig, hogy nem nyomtatok egyáltalán és akkor alszom délelőtt.
Na szóval, meg egyébként is, kipihentnek kell lennem estére, mert reményeim szerint a fiúval találkozom, bár erről ő még nem tud (és igazából én sem, ezért használtam azt a kifejezést, hogy "reményeim szerint"). Többen feltették már a kérdést, hogy mi most járunk-e. (megjegyzem, még többen kijelentették már, hogy mi most járunk) Nem lehet tudni, én mindenesetre tartózkodom az ilyen fogalmak és skatulyák elhamarkodott használatától, egyrészt mivel már 5 éve nem jártam senkivel (az én fogalmaim szerint) és az azóta eltelt idő misztikus töltetet kölcsönzött a szónak is, hát még ami mögötte lehet:) Másrészt meg, mivel szerintem nem járunk, csak kb hetente kétszer találkozunk. A roli szerint például az a járás, hogyha a találkozások között sms-ezel is valakivel. (az ő fogalmai szerint) Apropó, voltam tegnap a fiúknál, a roli blogján megénekelt kondigépet és a hábé 180 centi magas éjjeliszekrényét tekintettem meg, meg persze a fiúkat, akik nagyon kedvesek voltam velem szokás szerint:

- jaj, én úgy szeretlek titeket!
rizsa és roli: - kár, hogy mi nem mondhatjuk el ugyanezt.

A hábé éjjeliszekrénye egy akasztós szekrény, nagyon szép, később a tolóajtóra tükröt is szerelnek, hogy a kondigépen megszerzett izmaikat tudják majd rajta nézegetni. A kondigép meg... hát azt berakták a bme-sek szobájába, óriási méretű egyébként, az a fajta amin van minden testrészre valami húzogatnivaló, nagyon kíváncsi vagyok, hogy meddig lesz rendeltetésszerűen használva, és mikortól fogják ruhaszárítónak használni. Tegnap tartottak próbagyúrást, merthogy majd jövő héttől kezdődik az igazi gyúrós-korszak, roli ehhez felkötötte a fejére a harci sálját, majd már a bemelegítéstől elfáradt, a végén pedig hábéval gyanús cuppogásokat hallottunk a gyúrós szobából, megijedtünk, hogy kik csókolgatják ott egymást a három fiúból, de aztán kiderült, hogy csak a roli puszilgatja a bicepszeit.

Szerző: fecolany  2008.04.24. 09:50 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr305634262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rori 2008.04.26. 02:09:05

nem próbagyúrás, hanem átmozgató edzés

ceva 2008.05.03. 09:33:36

Fecó, te egy látnok vagy:) Mikor én tekintettem meg a kondigépet már egy méretes lepedő száradt rajta:)
süti beállítások módosítása