Most tudatosult bennem, hogy évike elköltözött (igen, az már 3 hónapja volt, de úgy néz ki lassú a felfogásom) Ennek oka, hogy egyedül maradtam fent hétvégén, alapvetően tanulni, de ez nem nagyon jött össze eddig. Eddig az évike is mindig itt volt vizsgaidőszakban, és általában úgy nézett ki egy ilyen "jaj már csak 1 napom van" szombat délután, hogy én nyöszörgök a nagyszobában különböző papírkupacok és törvények alatt, fejem alatt tüdivel, évike meg ugyanezt csinálja a kisszobában csak törvények helyett pszichológiai kísérleteket tanulmányoz, (természetesen csak az után, hogy gondosan rendszerezte őket mappákba és post-it-ekkel, 3féle kihúzófilcet használva) és plüssállat gyanánt nem barna medvével, hanem rózsaszín malacokkal veszi körül magát, és kora délután még nézzük a vh1-t, és évike olyanokat mond, hogy bazmeg, hogy néz ki mick jagger ebben a feszülős gatyában, meg felhúzza magát a nyolcvanas évek zenéin, és hogy halogassa a tanulást, ebédet főz, amit én sajtreszelővel kamerázok, és akkor az ebéd nagyon finom, (mindjárt elmondom, hogy ma mit ettem) és este meg kávét iszunk vagy kapucsínót és kimegyünk a gangra cigizni, és remegünk a fáradtságtól és az éva olyanokat mond, hogy "már gyökketőben van az agyam, csak így bent kuporog és nagyon fél"
Ehhez képest ma még a vh1-t se néztem, délután nem is voltam itthon, de hazafele jövet beugrottam a mekibe sajtburgerre (eredetileg lángosozni indultam, de az zárva volt), ahol úgy éreztem magam elegáns ruhába, mint egy kiégett magányos üzletasszony, akinek nincs kivel ennie (ráadásul másnapos is voltam, pokoli ez a nap), majd gondoltam egy merészet és elmentem a sparba vásárolni, ahol a szokásos kenőmájas és virsli párosítás helyett olyat tettem, mint még soha. Gyorsfagyasztott kaját vásároltam, konkrétan spar márkájú akciós sajttal-sonkával töltött pulykamellet, és szintén spar márkájú, még jobban akciós burgonyakrokettet. Semmi tartalékélelmet nem vettem, ha ezeket esetleg elrontanám, kell a rizikó. Itthon pedig teljesen egyedül elkezdtem olajban megcsinálni eme fenséges étket, felemás sikerrel. A húst ízlésesen odaégettem, de nem baj, én úgy szeretem, azonban nem tudom eldönteni, hogy belül nyers maradt-é az egész, vagy csak a sonka fura benne. A sajt természetesen tűzforró volt, és folyt, mint a szar. A krokett jó lett, éljen! Aztán kimentem cigizni, és mikor vissza beléptem a lakásba, akkor látom ám, hogy alig látok el az ablakig, akkora a füst. Most az előbb meg akartam csinálni magamnak limonádét, tegnap tanultam a rolitól, de nem lett olyan jó, mint az övé, annál viszont jobb lett, mint eddig szokott:)
Hát, akkor ilyen a balkán-bridget jones?
Szerző: fecolany  2008.05.24. 22:04 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr765634271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuni 2008.05.25. 21:05:00

inkább jötté volna haza

ceva 2008.05.27. 21:03:49

sajnos nyers volt, velem is mindig ez történik

ceva 2008.05.27. 21:11:20

nekem is hiányzik a vizsgaidőszaki fecó (a nem vizsgaidőszaki is), ahogy benne van mindenben, amivel halogathatjuk a papírkupacokba való beletemetkezést (főzés, mosás, takarítás, vh1). a szertartásos kávéfőzés is hiányzik, meg ahhogy túrod be a 2 melegszendvicset pirosarannyal és 2 virslivel. és azóta senki nem dícsért meg, hogy milyen szépen felcímkéztem a tanulnivalót, és nem volt kitől megkérdezni, hogy "és te meddig voltál fent?" amire jöhet az, hogy "állat vagy" meg ilyesmik

feco 2008.05.27. 21:53:33

erre mondják, hogy egy fejezet lezárult. Néha szomorúan bölcs vagyok:(
süti beállítások módosítása