Mint ahogy azt már oly sokan tudjátok, tegnap igazi randim volt, egy igazi fiúval. Korábban már ismertettem futólag, ő a fiú, akire nem emlékszem a tf-es buliról. Aztán felvett msn-en, és most hétvégén voltunk fenn először egyszerre azóta, és beszélgettünk sokat és nagyon jófej volt, úgyhogy női praktikákkal, meg mert látszott, hogy ő is akarja, megbeszéltünk egy találkozót. Nos, én csak az iwiw-képekre támaszkodhattam, ezért picit izgultam, hogy sikerrel veszem-e az első akadályt, konkrétan felismerés, de ment minden gond nélkül. Vittem neki saját készítésű sütit, mert a randit alapból a süti miatt beszéltük meg, úgyhogy nem mehettem oda üres kézzel, viszont ő meg ezen nagyon meglepődött és nevetett. Röviden annyit mondanék a dologról, hogy élőben is jófej, és valóban szemrevaló, 193 centi magas, úgyhogy eszembe jutott rocky egy régi mondata egy általam nem ismert fiúról, miszerint: "berci kurva jó faszi volt, csak olyan magas volt, hogy nem láttam a fejét" Én persze láttam a fejét. Sokat sétáltunk, rakparton sütit eszegettünk, meg a gödörnél a deákon ücsörögtünk, ahol barátságot kötöttünk 2 icipici kisegérrel, akik egy kis kukót (pukit avagy extrudált kukoricapelyhet) próbáltak a járatukba berángatni, és egész jól haladtak vele. Először nagyon megijedtem tőlük, de aztán rájöttem, hogy tényleg aranyosak, úgyhogy örök barátságot kötöttem velük, padra felhúzott lábakkal ugyan, de akkor is.
A randi elején meg azt hittem, hogy hát mivel tesis, biztos nem dohányzik, ezért hosszú időn keresztül megtartóztattam magam, ám mikor már nem bírtam tovább megkérdeztem, hogy ő dohányzik-e, mire mondta, hogy igen, a tf-es bulin is dohányzott, nem emlékszem-e? Nem akartam mondani, hogy nem, inkább magyaráztam valamit a bulidohányzásról, meg hogy azt hittem ő is, aztán nagy lendülettel elővette a tigris szofit, és innen már valószínűleg boldogan élünk, amíg meg nem halunk. Továbbá az is kiderült, hogy ugyanaz a gyaloglási tempónk, így nem feltétlenül úgy néztünk ki, mint egy ismerkedő, andalgó, elsőrandis pár, hanem mint akik kurvára sietnek valahová, de ez jó, tetszik:)
További részleteket majd a későbbiekben, meg nyilván a következő, a pénteki randink (merthogy lesz következő és már most lehet tudni) után már sokkal többet is tudok mondani. Mindenképp imádhatott mert engem mindenki imád, a mai nap írt 4 sms-t, most pedig már kb 3 órája msn-ezünk. A mai telefonhívásaim zöme is ehhez kacsolódik, nem is tudom hányan hívtak fel, hogy milyen volt a Randi:) illetve évike órákkal később külön felhívott azért, mert korábban elfelejtette megkérdezni, hogy csocsiztunk-e, és biztosított arról, hogy a gabóccsal együtt nagyon drukkolnak nekem. (Látom magam előtt őket, ahogy ülnek a lakásban egymás mellett, összeszorított fogakkal, és folyamatosan nagyon drukkolnak nekem)
Csocsizás egyébként elmaradt, egy ideig tétován toporogtunk egymással szemben a lépcsőház előtt, majd megjelent a dömpi, aki épp munkából jött haza, bemutatkozás, dömpi el, utána pedig folytatódott a toporgás, meg az egykérdés-egyválasz-félperc szünet-zavart földrenézés, és végül összeszedtem magam és adtam neki 2 puszit, hogy akkor jóéjt, mert nem mehet ez így a végtelenségig.
Hát ennyi, mindenképp pozitív, hogy alapból nem utálja a barátaim fele (költői túlzás ez csupán), illetve hogy az iwiw-képei alapján nem nevezték el charlie manson-nak, és ebből kifolyólag nem becézik úgy, hogy gyilok. A többit meg majd meglátjuk, nem?
Szerző: fecolany  2008.07.16. 22:42 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr795634289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ceva 2008.07.16. 23:58:52

Na kösz Fecó, hogy ilyennek képzeled a családi életünket:) Jófej ez a gyerek, lassan adagolhatod neki a dolgokat a tiltott listádról is...vagy már megvolt?

49 2008.07.17. 08:41:40

jaja ebben osztom évike véleményét. nem a randikkal van a probléma, hanem amikor bele lendülsz a hóbortjaidba. :) persze ő biztos értékelni fogja. semmi izgalom. ;)

pötty 2008.07.17. 10:36:08

de ki az a Berci????

ceva 2008.07.17. 10:42:28

A hóbortokkal nincs semmi probléma, csak meg kell találni azt, aki nem úgy néz egy kicsit durvább sztori után mintha hátbabaszták volna egy kapával. Szóval a jófej emberek úgyis mindent értékelnek.
süti beállítások módosítása