Gyorsan szeretnék megkérni mindenkit, hogy imádkozzon velem charles túléléséért, hogy felébredjen a kómából. Este teszek kísérletet az újjáélesztésre, és ha nem sikerül még elvihetem a t-mobile-ba, ahol le fogom tagadni, hogy azért kapcsolt ki, mert beleraktam valami kis vízbe. Most darabjaira szedve otthon van, és várom, hogy kiszáradjon. Megőrülök, ha tönkrement.
Ennyit a problémáimról. Bár van még más is, kisebb kaliberűek, mint például, hogy álmos vagyok, meg hogy sürgősen cipőt kell vennem (jaj, remélem telefont nem), mert anyám közölte, hogy én őt nem szégyentethetem már a vans cipőmmel, meg hogy "kidűt az ódala", amiben van némi igazság, de nem olyan egyszerű ám lezárni a mögöttünk álló sok-sok közös évet. Meg vásárolni is utálok, illetve 2-nél több boltba bemenni már szenvedést jelent általában.
Izgalmas hírek még, hogy holnap megyünk hábékámmal sopronba, a hosszúhétvégét ott fogjuk tölteni, fanniék könnyelműen beígért vendégszeretetét kihasználva, aztán pénteken évike is érkezik utánunk. Nagyon jó lesz. A hétvégén a tónyó megemlítette, hogy akkor már árugorhatnánk győrbe, de abból nem lesz semmi, tekintve, hogy hozzátette, hogy ők valószínűleg nem lesznek ott:)
Tegnap meg voltam a szilassal meg az árpival ingyenes belga koncerten a morissons2-ben, sokan voltak, nem mondom, de elfértünk szépen, és mindent, amit a múltkori zépés nem adott meg, ez a tegnapi megadta nekem (itt emelnék ki két számot, mely a múltkoriról hiányzott: mit parodizálsz, és a metasláger!!!! Megőrültem, hiba nem volt)
Nyomok egy kávé-cigi kombót, mert rettenetes órám lesz most kettőkor, olyan poénok mennek, hogy általában 15 perc elteltével már erősen fontolgatom, hogy felkötöm magam a teremben lógó nagy fakeresztre

Szerző: fecolany  2008.10.22. 13:48 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr175634315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pötty 2008.10.22. 14:24:55

tatabányára senki nem hívott mi? folyamat kóstolgatsz engem.

ceva 2008.10.22. 16:29:27

hm..eddig a kóstolgatás szót más értelemben hallottam még csak tőled;)

pötty 2008.10.22. 16:46:30

immáron szűzi életet élek. pedig szívesen kóstolgatnék :) kis szexi popikat :D
süti beállítások módosítása