A héten azt álmodtam, hogy victoria beckham a legjobb barátnőm, és együtt jártunk shoppingolni, ő olyan külsővel, ahogy rendszerint láthatjuk a magazinokban, én meg olyan külsővel, ahogy engem látni a való életben, szóval olyan szintű szakadék tátongott köztünk vizuálisan melyre most hirtelen hasonlatot sem találok. Szóval vic-kel (!) jártam a várost, azt nem tudom melyiket, de nem volt ismerős, nagy szatyrok a kezünkön, és közben arról panaszkodott, hogy daviddel nem mennek jól a dolgok, nem tudja mi lesz köztük, és akkor én meg ott mindenféle bölcs tanáccsal láttam el, mintha nem épp david beckham-ről lenne szó, hanem valami noname emberről. Ez csak azért érdekes, mert 2 nappal később megláttam a legfrissebb best magazin címlapot, mely azt hirdeti, hogy beckham-éknek már csak pár hetük van a válásig. Ejejj vic, hallgatni kellett volna az okosabbra.

Amúgy nem is lenne ez érdekes, de most meg a mappáimban turkálok, és találtam egy régi msn-beszélgetést a fannival, amelyben -habár nem ez alkotta a beszélgetés gerincét- leírom, hogy david beckham-mel álmodtam akkor is, azaz:

meg egyébként david beckhammel is álmodtam, h ott van velünk a balatone fesztiválon, és nem is sátroban, hanem vmi kis házikóban aludtunk 4en-5en, de ott is meleg volt reggel, és együtt mindig kijöttünk a hálózsákainkkal a szabadba

ferencz22 üzenete:és vmi haverunknak az apja volt, és mindegyikünk úgy hívta, h beckham bácsi

ferencz22 üzenete:és ott aludt velünk a fűben menő napszemüvegben belőtt séróval

Ezen a héten meg ugye pesten milan meccs volt a magyar ligaválogatott ellen, szerintem most már ő is akar tőlem valamit, vagy akkor hogyhogy pont most volt abban az országban (abban az egyben!), amelyikben én élek, ez nem lehet véletlen*

*de, csak ráérek

Szerző: fecolany  2009.04.26. 23:47 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr825634373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

123082 2009.04.27. 14:23:45

megjöttem

47039 2009.04.27. 18:59:13

a várva-várt, az egyetlen:) láttam az öcséd tablóját, hallod az a mosoly, le se tagadhatod, az amerikai elnökválasztásra simán beférne:)
süti beállítások módosítása