Szomorúan kell kijelentenem, hogy elfelejtettem blogot írni. Úgy ahogy van, kiveszett belőlem a képesség rá. Pedig nagyon szívesen írnék néha, az meg aztán el se tudom mondani, hogy mennyire idegesít, hogy nem írtam le a londoni és a római utat, pedig ez most még nem is akkora veszteség, mint amekkora akkor lesz, mikor már nem emlékszem rájuk. És ha azokról nem, legalább másról igazán írhatnék, hogy ez meg az történt, blabla, tudom hogy kiafaszt érdekel, de én szerettem. És vannak történések is. Meg írnék szívesen a daniról is, de vele kapcsolatban meg nem tudok megnyilvánulni normális stílusban, amivel csak az a probléma, hogy ez akkor is zavarna, ha rendes magánnaplót írnék. Mert az olyan bejegyzéseket, melyeket mi magunk írtunk rettenet nyálas stílusban -tapasztalatból tudom- hogy nagyon nehéz visszaolvasni, nekem fejfájást és hányingert okoz, és nemcsak a gimis rajongásos korszakomból, hanem már a frissebbek is, amiket a blogra írtam. Mondjuk lehet, hogy az is a gond velük, hogy az érintettek azóta már lényegesen csökkentek a szememben, illetve egyeseknél konkrétan szégyellem, hogy valaha is szóba álltam velük. De ez most más;)
Pont a héten "buktam le" különben is, hogy érzelmeim nem elég komolyak:
Hábé: - Fecó, tízes skálán mekkora a szerelem?
Én:     - 10
Hábé: - Csak?!!!
Én:     - Mért, mit kellett volna mondanom?
Hábé: - Jaj fecó, ezt figyeld. (Rizsához fordul) Rizsa, egy tízes skálán mennyire szeretnéd, hogy a bébike ideköltözzön, és egy zsákban lakjon?
Rizsa (ujjongva): - Egymillió!!!!!!!!!!!!

Úgyhogy úgy néz ki, még mindig nincs semmi fogalmam a szerelemről.

 

Szerző: fecolany  2010.03.31. 22:56 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr865634424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

85684 2010.04.02. 08:50:35

Arról nem is beszélve, hogy a Dzsoni családjából a két mama a kedvenced, aztán jön a papa, aki seggedet szörteleníti, így a mucikád még csak nem is dobogós!

47039 2010.04.02. 14:00:14

Még egyszer elmondom: nem tudtam, hogy a dzsonit is lehet választani! A papa-dolog meg merő képtelenség, bár ezt remélem mindenki tudja magától is:)

138742 2010.04.06. 13:49:32

Mondjuk az is elég vicces, hogy mindenki Fecónak hív a családból, beleértve a három 80sok éves nagyszülőmet. Bár eleinte nem tudták megjegyezni, voltál már pecó, picó, és a személyes kedvencem, a Ficó. Hiába, a politika már mindenhol ott van.

112413 2010.04.07. 02:39:33

az érzések persze kölcsönösen nincsenek meg, mint az a monyiban kiderült, mivel Dzsoni szerint Fecó anyja jobb fej mint maga lánya(?).
süti beállítások módosítása