Tegnap voltunk a danival a critical mass-en, de ez nem az az utcalezárós fajtájú volt, hanem a tömegesen közlekedős, ami nekünk igazából mindegy volt, mert mi görkorival mentünk, tehát a járdán, úgyhogy most újra érzem furcsa görkoris testmozgásom hatásait, mert olyankor az egyensúly megtartása érdekében a felsőtestemet fokozottan használom, így most izomlázam van a csuklyásizmaimban, a lapockám alatt, a lapockám felett, és a komplett derekamban.

Na de arról akartam írni, hogy találtam egy oldalt, ahol kiszámolják az ember aszcendensét, persze csak ha az ember tudja a születési óra-percet is (a hely is nagyon fontos, de azt valószínűleg mindenki tudja). Ezúton ismételten kiderült, hogy skorpió az aszcendensem, amit valahonnan már fél füllel hallottam, ezen az oldalon bájos jellemzést is adtak róla, amitől még az eddigieknél is világosabbá vált, hogy miért a skorpió férfi a legrosszabb. Továbbá az is világossá vált, hogy tényleg skorpió az aszcendensem, mert -idézem- "Az emberek általában félnek tőle riasztó külseje és szúrós szeme miatt, amit megerősít kinézete is.";
és hihetetlen, de azonnal tudtak a kaptafa-államról és a faszorromról is: "Álla előreugró, hegyes, vagy felfelé gömbölyödő, de mindenképpen határozott. Orra sasorr, vagy egyéb irányokba hajló, többnyire deformált."

Persze a rák csillagjegyűekről leírtak is nagyrészt illettek rám, de ott csupa szép és kedves dolgot írtak, azt mindenki tudja magától is rólam, arra gondolom senki sem kíváncsi.

Azt is leírják, hogy az ember ("man" általános alany magyar verziója, ahogy a hábé mondaná: személytelen névmás) születésekor melyik bolygó éppen milyen jegyben állt, ami tovább bonyolítja az összképet. Így tudtam meg magamról, hogy végülis én egy torz külsejű, zsarnokoskodó, másokkal szemben rideg és érdektelen, ám romantikus, könnyen meghatódó, csupaszív családanya-típus vagyok, aki "étkezés során nem kezelhető könnyen, beszél, játszik közben" (ez egyébként igaz, a legutóbbi mármint)

Zárójelben megemlíteném, hogy a dani egy skorpió férfi, skorpió aszcendenssel az egyszerűség kedvéért. (!!!!!!!) Gyakorlatilag folyamatos életveszélyben vagyok.

Ha ti is szeretnétek tudni magatokról és embertársaitokról sötét titkokat, itt az oldal:
http://ezoterikus.hu/ingyen_horoszkop.php
Várom az eredményeket.:)

Szerző: fecolany  2010.09.23. 14:52 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr575634440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13042 2010.09.25. 13:21:12

Nekem is skorpió az aszcendensem Fecó, tehát az elmondottak rám is állnak :) Bár kételkedem az egész hitelességében, mivel olyanokat is írnak rólam, hogy "mindenhova legalább félórával előbb odaér, mondván, "inkább előbb legyek ott, mintsem késsek 1 percet", meg hogy percre pontosan beosztom az időmet. Ez nem tudom ki lehet, de nem én vagyok, szóval változatlanul fenntartom az elméletemet arról, hogy a csillagok nem tudják eldönteni, végülis hova tartozom, mert megzavartam őket a koraszületésemmel :) Rólad mindenesetre lenyűgöző igazságokat mondanak :)

47039 2010.09.26. 19:25:55

Hát te aztán rendesen bezavarhattál az univerzumnak majmóci, mert ahogy látom csak találgatnak :D

112567 2010.10.01. 13:59:59

én rák vagyok rák aszcendenssel... borzasztó.

47039 2010.10.02. 22:22:15

az pedig jó nem??? csupa pozitív lehet a sima rák jellemzőiből kiindulva. Vagy épp az a baj?:)
süti beállítások módosítása