Jaj mennyi nevetés volt tegnap a monyiban gyerekek! Nem is számítottam ennyire. Először még hárman voltunk, a kisbodnár, a rizsa meg én, de aztán egy ex-batthyánys találkozó kerekedett ki belőle, pölö jött a juci meg a bandi, az andrás-a-barátok köztből, illetve számtalan F-es lány, hogy nevekkel is dobálózzak a cséza viki meg a dudó például. A bodi nagyon berúgott, fogytak a jim beam-ek rendesen, sztendápolt is, legalább 3féle verzióban előadta azt az éjszakát, amikor engem háromszor megvertek majdnem (ez a történet évek óta úgy terjeng, hogy háromszor vertek meg majdnem, na tegnap úgy terjengett már hogy négyszer, de én a negyedikben nem hiszek) A végére egy kicsit magam is megéreztem az alkoholt, pedig az első órában csak szódáztam, aztán a jucival megkóstoltunk 1-2 nagyleót, hupszi. Röpködtek nagy szövegek is, a dóczy robi pölö bejelentés nélkül érkezett, és csak annyit mondott a rizsának, hogy "Láttam, hogy hívtál, gondoltam csak itt lehetsz."
Ott volt mindannyiunk szücsije is, az este folyamán végig egy fej fokhagymával, mondja neki a végén a juci, hogy "szücsi, milyen szép fokhagymád van" erre a szücsi: "A vámpírok ellen kell." Nem reagáltunk semmit, nem lehet.
Volt politika: bodi berúgott, naná hogy volt politika, bár már jóval visszafogottabban fejti ki a véleményét, pár éve még felszabadultan ordibálta, hogy fidesz, tegnap meg közelebb hajolt, lehalkította a hangját, és csak annyit mondott óvatosan, hogy "ugye azt mindenki tudja, hogy jobboldali vagyok...",
pletykákat is megtudtam, de mivel nem vagyok pletykás, nem adom tovább őket. Ezt jól beszoptátok.

Aki egyébként olvassa addig, az jöjjön ma este 8-ra a monyiba, mert tegnap véletlenül részegen lefoglaltam az asztalt, úgyhogy ott kell lenni. Jön a juci meg a bandi is, de ők nem tudom mikor, mert a juci mondta, hogy ő napközben a mártival lesz (az anyukája), majd fondorlatosan meghívatta magukat a rizsáékhoz az esti bográcsozásra, de még akár fordítva is elsülhet a dolog, mert a rizsáék először kéményt építenek, de azt nem tudják meddig tart, és csak utána kezdenek el főzni ("Rizsa, meddig tart a kéményépítés?" - "Nem tudom, még sosem építettünk kéményt."), úgyhogy annyiban maradtak, hogy majd szépen mennek a juci meg a márti, és ha úgy érnek oda akkor megetetik őket, ha meg nem, akkor meg segítenek kéményt építeni. De gondolom a tüzet majd a fiúk rakják meg, mert az férfimunka:)

Szerző: fecolany  2010.10.09. 18:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr865634443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása