Jó estét magyarország, kihasználom az alkalmat, miszerint drága jó öcsém még később ér haza, mint én, így még egyet írok a mai nap folyamán. Persze monyiban voltunk ma is, persze fiúkkal ismét, és nagyon jó volt, mondhatnám kellemes. Rizsa névnapját ünnepeltük ma. Ja, megérkeztem monyiba, még csak rizsa volt ott a magányos sörével, és hát szoknyában voltam, ami tőlem ritka, rizsa beszólása: "jaj, fecó, milyen csinos vagy! Micsoda nő ez a férfi" imádom a humorát. Sajnos nem hiszem, h bármi értelmes kijönne ebből a mai bejegyzésből, mert kicsit kábult vagyok (monyi, mint már említettem), és már csak az alváson jár az eszem, meg szívesen mennék a szobámba, ahol ma átpakoltam a polcokat, és ilyenkor az ember úgy van vele, h meghatottan (na jó, azt azért nem) nézegeti keze munkáját, mert még új a szemének a látvány, és addig tök jó ránézni mindenre, h akkor mégis mi merre van, aztán persze pár nap és megszokja és jön megint "az évek meg a rutin" (ja, gratula rolinak, akinek megvan a rutinja) és már újra nem szemet gyönyörködtető a látvány, meg rendetlenség is van, világos, nem? Na tesóm most jött meg, és mivel tudom,h részeg (mert találkoztunk az utcán még 1 órája) vagyok olyan tapintatos, h hagyom békében mámorba szenderülni, jó éjt
Szerző: fecolany  2006.07.25. 23:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr855634073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása