Nagyon mozgalmas ez a hét eddig, napi több vendég fordul meg az albérletünkben (hiába a keleti a világ egyik közepe), néhányan (illetve a legtöbben) inni jönnek meg se kérdezve, h ez minket, ittlakókat hogy érint. Egyébként jól, de azért vannak olyan izgalmas szituációk, h mi, ittlakók már lefekszünk aludni, mert reggel 8ra suli, de a konyhában még hb és dani fennhangon éneklik hajnali 2kor az istván a királyt :) Ha a dani berúg ez mindig előjön, nagyon vicces :)

Ismét rájöttem így az első héten, hogy én mégis hová járok, meg is lepődtem, de arra az elmúlt 2 évben sem tudtam választ adni, h miért. Most se. Meg megint lehangolt, h senkit nem ismerek a kibaszott évfolyamból (na jó, kb 10 ismerősöm van, meg ugyanennyi köszönőpartnerem), de igazából nem is nagyon vannak olyanok a nemismertek közül, akikkel kapcsolatban ellenállhatatlan vágyat érzek, h szorosabbra fűzzem a szálakat. Még jó, h többet vagyok elvisben (albérlet), ahol jó nagyon nekem (remélem a többieknek is jó :)) Habár most épp egyedül vagyok, de ez ritka errefelé hálisten.

Nem nagyon tudok mit írni még, talán mert kikapcsolódásképp a mónika show szól a szomszéd szobából, és máris lefáradtam szellemileg, csak így hang alapján, idézem: "mint férfit, nem tudlak emberszámba venni" A fülemet egyébként egyéb terror is éri már órák óta: az indiánok lent furulyáznak vagymiafaszt a gödörben, nem tudom ma  mikor kezdték, de egy 3-4 órája már biztos nyomják. Meg lehet őrülni tőlük, nem mondom, az első héten még élveztem, mert jaj de szép, de mi novemberben költöztünk ide könyörgöm. Egy idő után nem jó mindig ugyanarra az 5 számra kelni, mert kb ennyit tudnak, de ez persze nem tűnik fel annak, aki csak úgy felszínesen ismeri a munkásságukat. Na jó, lehet, h van az 10 is, de hanyagolom a témát, mert még beperelnek rágalmazásért (helló, a jogra járok :( vagy túl sokat nézem a barátok köztöt?:D utalnék itt a klaudia-zsolt szálra)

Következő témánk a szintén a keletinél ügyködő üvegeken játszó bácsi lesz. Bár ő tudja a micimackót is, ami enyhítő körülmény 

 

Szerző: fecolany  2006.09.13. 17:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr605634096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása