Jónapot kívánok, most hogy túl vagyunk a hétvégi rokonozáson, ami egyébként megjegyzem jó volt, de energia-igényes, meg a tegnapi pesti barikádépítős gumilövedékes tankelkötős krakkóákosos heppeningen, kicsit igazán megnyugodhatok. Egyébként megint meg kellett állapítanom, h a keletinél lakni jó, mert láthattunk ablakból kinézve, bár inkább ablakba kifeküdve tüntetőket üldöző rohamrendőröket, meg egy verést is, ez mondjuk nem tetszett.
A hét további része is roppant ígéretes, mert lesznek látogatóink, például kezdjük mindjárt a tüncivel, aki holnap érkezik hozzánk, a férjfogás feltett szándékával:); illetve még a kisbodnár, de ő sokkal földhözragadtabb céloknak él, mint a tünci, mert ő csak kártyázni jön. De egyébként lehet,h nem is jön. Ebből is látszik, h ő mennyire földhözragadt.;)
Tegnap meg voltam krízisautózni, nagyon lájtosra sikeredett, a múltkorihoz képest mindenképp, mert ugye akkor 3 bejelentést jártunk végig hajnali 2ig, és előre beírt helyszínt egy darabot se, most meg -bejelentések nem lévén- már negyed10re végeztünk a 10 beírt helyszínnel. Ebben mondjuk közrejátszott, h a meglátogatottak fele nem volt a helyén, másik fele pedig köszönte szépen, jól van. És megtanítottak krízisautó-naplót vezetni, és már én is csináltam, ami nagyon jót tett a közérzetemnek, mert a csapat szerves részének éreztem magam ettől. 
Viszont van egy nagy dilemmám, ami szinte már akkora, h álmatlan éjszakákat okoz. Elvileg hétvégére nem akartam hazamenni, mert jövő héten csak hétfő-kedd lesz suli, és hogy akkor 2 nap miatt nem utazgatok, de közben magára valamit is adó lola-rajongóhoz illően meglátogattam a lolamusic.hu-t, ahol kiderült számomra, h 28-án szombaton lola koncert lesz kanizsán, és ezt igazán nem lehetne kihagyni. Szóval most mit tegyek? Egyébként attól függ minden, h hétvégén egyedül kéne-e lennem itt, illetve, h ha hazamegyek találok-e olyan egyént, aki eljön velem erre a fantasztikus zenei élményre. Hisz ez nem semmi, végre kanizsára is elérkezett a kultúra, bár a nyár végi korda gyuri - balázs klári koncert után ez már várható volt.:) 
Egyébként egyetlen emberből nézem ki, h eljön velem lolára (persze a rokkerkatán kívül, de ő esélytelen, mert tatabányai, pedig ő a másik ember, akinek ugyanolyan szintű katartikus élményt nyújtana a dolog, mint nekem. Egyébként nem tudom, h alakult ki bennünk ez az álrajongás lola iránt, de én minden percét élvezem, főként azt amikor némi alkohol után már térdre rogyva hullámzunk a titokban álmodoztunk refrénjére.) szóval az egyetlen a rokkerkatán kívül, aki elég gyermeteg és kalandvágyó ehhez szerintem a tünci. (igen tünci, ez célzás volt) Meg ő azért is esélyes, mert ő meg igazi (és talán az utolsó élő) happy gang rajongó, szóval neki már megvan ehhez az előképzettsége.
Na viszont most megyek, először is a ferenciek terére könyvet venni, aztán meg haza tanulni.
Szerző: fecolany  2006.10.24. 11:20 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr825634111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabocs 2006.10.24. 15:14:51

Nahat, nemgondoltam volna hogy a Kisbodnar ennyire foldhozragadt :) Uristen... meg van aki emlekszik a heppigengre ?!?!?!!

tünci 2006.10.25. 12:31:31

nekem hátterem van fecó, hátterem:)
süti beállítások módosítása