Magamat is meglepve fent vagyok már eme hajnali órán. Ennek mondjuk nyomós oka van, voltam már kozmetikusnál, jellemző, h csak ezért bírtam felkelni. Eddig a szünet minden napján napi 9-10 órát aludtam, ami még szorgalmi időszakban is csak egy utópisztikus világ tartozéka lehet, most meg, ugye elvileg vizsgaidőszak van, amikor még a szorgalmi időszakos alvásidő felével is bőven ki kéne húznom valahogy.(mert vizsgaidőszakban ki kell iktatni az alvást, mint felesleges tényezőt) De ezt itthon képtelenség. Talán azért mert nem kezdhetek minden napot a jóöreg kávé-cigi összeállítással (kávézni itthon is lehetne, de cigi nélkül annyira nem jó), és nem iszok meg naponta 2 energiaitalt, és itthon még normálisan eszem is, mert ha nekem nem jutna eszembe, anyám belémtuszkolja. Szóval kurva sokat alszom. Majd meg lehet nézni január első napjaiban, amikor már olyan szinten el leszek maradva az 5.-ei vizsgámra való felkészüléssel, (például azért, mert most is blogot írok tanulás helyett, meg mert az elmúlt 5 napban annyi filmet láttam, mint egész eddigi életemben, gyakorlatilag mindent megnéztem, ami nem volt vmi mással egyidőben, és amiben senki nem fűrészelte le a lábfejét) h reggel felöltözni se lesz időm. Meg ugye enni.
Ja, és kozmetikus után elugrottam ide a nagylépcsőhöz rágyújtani egy pipóra, és nagyon zsengének éreztem magam, mivel úgy beszédültem a cigitől, ahogy azt 16 évesen illik. El lehet képzelni, hogyan andalogtam le a nagylépcsőn szédülve, magassarkú cowboycsizmában. 
Hetem egyébként nagyon eseménydúsan telt, hétfő-kedd-szerda estéket kocsmákban (főként a monyiban) töltöttem kedves barátaimmal, a fiúk még colában is voltak karácsony napján, egy fergeteges "x-mas action partyn", bár a hábé és az én fantáziámat sokkal jobban megragadta a tegnapra hirdetett "tradicionális 3 királyok party":) mit ki nem találnak. Hábé szerint egyébként karácsonykor, idézem: "pucér, karácsonyfának öltözött mikulás-lányok" lépnek fel, és hogy ne legyen akkora (vagy még teljesebb legyen) a képzavar, el is magyarázta, h ez szerinte konkrétan azt jelenti, hogy a lányok pucérak, mikulássapka van a fejükön, és fenyőágak állnak ki a testréseikből :) Mivel nyitott személyiség vagyok, egy ilyet azért megnéznék.
Még a szombatot említésszinten szeretném megörökíteni, tekintve, h részemről maximálisan durvára sikeredett. Évikének képei is vannak rólam a telefonjában, amiken végigkövethető a folyamat, miszerint 21:49kor még tesómat féltem, h hogy be van rúgva és már ne igyon, majd 23:49kor már magam sem látok ki a fejemből, és csak meredek a semmibe, ahogy rokkerkata mondaná, "ahogy pocahontas nézett a vízesés tetején":) Ezek után egyébként átmentünk közösen királyba, ahonnan én fél5re értem haza, véres térddel és kiszakadt harisnyával...
Amúgy a karácsony végülis sikeresen lezajlott, esetenként humoros jelenetekkel, amiknek szerves része volt apám illuminált állapota, amibe először szenteste került. Lehet, h idei karácsonyfánk kinézete okozta nála a bódulatot, amit mindig anya vásárol meg, saját döntése alapján. Idén egy olyan fát sikerült kiválasztania, aminek a vezérága véget ér úgy 170 centi magasságában, ellenben 4-5 egyéb ága akár 20 centivel magasabbra is felnyúl, bele a végtelenségbe. Ezek fényében meg lehet érteni, h milyen komoly problémát okozott a csúcsdísz helyének kiválasztása, de tesómmal végülis a vezérágra tettük, egyrészt mert az egyéb, magasabbra nyúlók roppant ingatagok voltak, másrészt már csak a poén kedvéért is. Szóval a csúcsdísz gyakorlatilag a fa felső egynegyedének közepében helyezkedik el. :)
Tanulási célzattal megszakítom elbeszélésem fonalát

Szerző: fecolany  2006.12.29. 09:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr315634132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása