Hát, ugye, ma reggel 8tól elvileg büntetőjog vizsga... hadd kezdjem mindjárt azzal, h mindehhez fél9kor keltem, mármint úgy véglegesen, h ki is bújtam a takaró alól, előtte 8tól fél 9ig romantikus álmokat szövögettem, melynek középpontjában ott álltam én, a lány, aki többet alszik, mint napi 2 óra. Aztán visszatértem a valóságba, köszönhetően fanninak, aki felszólított erre, ennek némileg ellentmondva ő még visszafeküdt egy 5 percre:) Fannival egész héten vállvetve tanultunk, mert ő meg ma megy metafizikából (én ezért nagyon sajnálom őt), ma éjjel reggel 6ig nyomtuk, majd -elvileg- 8kor keltünk. Hadd tegyem hozzá, h alvásidőnk minimalizátságát jelzi, h a lefekvés előtt a fül- és szemtájékam környékén arcomra kent nivea krém ébredéskor még jól érezhetően ott volt. E felett jelen pillanatig sem sikerült még napirendre térnem:) Aztán bejöttem, és itt már pörögtek az események, mert annyira elkéstem, h már csak 2en mentek be előttem, a többi várakozót sajnos nem sikerült magam elé tuszkolnom. Aztán bementem, és kihúztam a legutolsó tételt, a hivatalos és közfeladatot ellátó személy elleni erőszakot, és akkor tudtam, h már nagy baj nem lehet, tekintve, h nem egészen 8 órával korábban tanultam meg. Aztán a vizsgáztató bácsi is rendes volt, megkérdezte mikor én jöttem, h tudom-e, én erre nagyképűen azt mondtam, h tudom, erre ő összeráncolta a szemöldökét, és azt mondta, h akkor igyekszik nem is beleszólni, meg azt is, h "te jó isten, maga erről ennyit írt?!"és hátradőlt, összefonta a kezét, én meg elkezdtem. Monológom alatt fő tevékenysége a szemöldökráncolás maradt, de szerintem ezzel csak azt akarta leplezni, h ő alapvetően jó ember, mert mielőtt végigmondtam volna, mosolyogva beírta az ötöst. 
Esküszüm, soha többet nem írok le egy vizsgát ilyen hosszan, de most nagyon örülök, remélem fanni is hasonló eredménnyel ér haza.
Tanulság: szerencsebugyi-kultusz megalapozott, és igen, mindig csak felülről szabad húzni, míg a világ világ de még talán azután is

Szerző: fecolany  2007.01.19. 10:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr235634139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása