na mármost, ideges vagyok, jobbágyi bejelentette előadás végén, h nem tudja itt van-e az a két riadt szemű hölgy, aki tegnap megjelent az ő irodájánál (a komplett polgárjog tanszéket hívja nemes egyszerűséggel az "ő irodájának"), azzal, h akkor lesz gyakorlatuk vele, merthogy ő megnézte a tanrendjét, és ezúton üzeni, h ma lesz. Namármost nyilván az egyik riadt szemű hölgy én voltam, a másik meg a babi, és a neptunon mikor felvettük, még télleg hétfő volt írva, de a neptun gonosz, és most már kedd van hivatalosan is. Így persze normális, h ütközik más órámmal, mert az élet márcsak ilyen. Nem tudom mi lesz, ráadásul a jobbágyis óra ma fél3tól 4ig lesz, és én eddig abban a boldog tévhitben éltem, h már mintegy 2re hazaérhetnék, és megfelelő alapossággal készülhetnék a ma délután 5kor a blahán tartandó ún. randimra puskás, illetőleg gitáros fiúval:) Így lesz szűk félórám hajat mosni, fürödni, és elbűvölővé varázsolni magam, h ne okozzak szegény embernek akkora nagy csalódást. Egyébként annyira nem érdekel a dolog, bár ez még csak életem 3., klasszikus értelemben vett randija lesz, és a 2.-hoz képest már mindenképp azzal az óriási előnnyel indul, h ez nem angolul fog majd folyni, bár így sem garantált, h megértjük majd, amit a másik mond (illetve h ő megérti majd, amit én mondok). Egyébként megfigyelőként jelen lesz rocky és fanni is, a buszmegállóban fognak állni, ők már nagyon várják, rocky tegnap már teljesen fel volt spanolva, konkrétan: "júj, akkor majd álcázhatjuk magunkat leszbikus párnak, dejó!" mire éva: "miért? a buszmegállóban csak leszbikus párok állhatnak?" Így nagyon nehéz lesz megállni röhögés nélkül egyébként, h azok ketten tőlünk 10 méterre vihognak:) Egyébként aggódom, h vmi elegáns helyre fog vinni, mert ahogy tegnap fogalmaztam "én nem tudok viselkedni, bazmeg". Szívem szerint az akácfába mennék, bár nem tudom, h egy belügyminisztériumban dolgozó, komoly jogász férfi mennyire rajong egy olyan kocsmáért, ahol csövesek, kurvák, négerek, cigányok, a maffia, skinheadek, és ezeket magukban kombináló egyéb személyek élnek "békésen" egymás mellett:)
Szerző: fecolany  2007.02.13. 12:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr125634146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása