Lesz ma szép és tartalmas összejövetel város valamely pontján, sztárvendég dömpi, óje. (le kell szoknom az ójezésről) Tegnap meg új példaképem született, toka egyik haverja, a dagadt becenévre hallgató, aki csak úgy időtöltés gyanánt megivott egy kancsó fröccsöt, szívószállal, húzóra, 49 másodperc alatt. Aztán én is meg akartam mutatni, h legény vagyok a gáton, ezért megpróbáltam egy negyed kancsó fröccsöt meginni, időhatár nélkül szívószállal, teljesen ráfeszültem, már fél perce ittam, és sikerült volna, de akkor a toka azt mondta, h "fecó, szerintem dugd bele a szívószálat a fröccsbe, úgy gyorsabban fogy" ekkor kijött az orromon és majdnem megfulladtam.

Ma meg gondoltam felkészülök a nyárra, elmentem a c&a-ba fürdőruhát próbálni, rövidnadrágos fazon a potenciális, sejthettem volna, h fürdőruhapróbálásnak kudarc a vége, egyrészt a nem megfelelő alakom, másrészt a gyűlölt próbafülkés hófehér világítás, annyi eszük lehetne, hogyha azt akarják, h az ember vásároljon, akkor nem úgy világítják meg, h még az is előnytelen, ami ott sincs. Amatőr az összes. Kompenzációképpen vettem egy papucsot, üres kézzel mégse

tegnapi fejfájás épphogy elmúlt, kezdődik a mai nagymenet

Szerző: fecolany  2007.06.16. 18:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr585634193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása