Pénteken részt vettem a saját hegyünkön egy saját magam által szervezett bulin, amit - mint a helyszínen megtudtam- csak fondorlatos álcából hívtam juci-bandi welcome partinak, mert igazából a rolival való szakításunk 6 éves, 1 hónapos és 2 napos évfordulója miatt volt, hisz az olyan kerek, koki erre: "ja, akkor azért ragaszkodott annyira ehhez a naphoz" Hát ezért, igen, csúnyán lebuktam. Megjegyzem, h habár alig táncoltam, a pörkölt is kevés volt, fáradt is voltam, de igen jól éreztem magam, hisz meghívott sztár- és egyéb vendégeim is jelen voltak, a sztárvendégek közé tartozott mosoly-juci és mínusz15kiló-bandi legfőképpen, a buli elnevezéséből kifolyólag, meg mert rajtam kivül senki nem látta már őket egy éve; illetve szintén sztárvendégnek számított öreg tónyó barátunk, mivel ő is ritkán látható, kedves, jó memóriájú barátnőjével anitával. Hálisten kevésbé ritkánlátott, de messziről jött sztárvendégek dömper márton és delma asszony, de most azért mindenkit nem sorolnék fel. Azért hábé apját még megemlíteném, aki konkrétan egy kertitörpe, ő egyértelműen a buli lelke volt, nagyon berúgott, számos partiképen szerepel, részegségében szegényem az udvaron a puszta földön aludt.
Hangulat a maximumon, bandié (talán szőke kapitány) leginkább toka megérkezésétől, akit először nem ismert meg, majd ahányszor meglátta visítva röhögött rajta és a változásokon. Mentek a hülyéskedések, régi sztorik, nosztalgia, minden, mi szívemnek kedves, még a toka seggét is megpusziltam (már nem először, teszem hozzá félve) Másnapi afterparti is magáért beszélt, ennek keretében rizsa rámugrott "csőstül jön a baj!" felkiáltással, majd hábéval bemászott ates csomagtartójába, ates kicsit megutaztatta őket, aztán -továbbra is a rizsa vonalon maradva- rizsa "odahányt", koki pedig "odapisilt" fanniék sátra elé, de szigorúan halkan, h a fanni tudjon aludni:) Ezek után nem sokkal fiúk mindannyian elmentek cirkálni a hegyháton, folyamatosan dudálva, és azt ordítva, h "ma este lagzi bakonyiéknál!!". Ezalatt egyedül maradtam ébrenlevők közül, és mire a fiúk visszaértek 2 dolgot tapasztaltak: egyrészt hábé apja felkelt és elfoglalta régi helyét, másrészt pedig, h amíg távol voltak, évike ott járt, és belepisilt a felmosóvödörbe:) Mindannyiunkat aggaszt egészségi állapota, mert vizelete még a múltkorinál is durvább, ezúttal a cigicsikkek és kisebb gyümölcsdarabok mellett már gyufaszálak és citromkarikák is előkerültek, na meg söröskupak. Éva, kicsit igazán odafigyelhetnél

A képen koki és toka épp hábé apját imádják koki és toka hábé apját imádják épp

 

 

Másrészt évforduló még a mai nap, mivel egyrészt ma van 6 éve, 1 hónapja és 5 napja, h a rolival szakítottunk (szintén kerek), másrészt 1 éve ilyenkor, illetve hát 19.-éről 20.-ára virradó éjjel aludtam márián a vilma-közben, félig-meddig bodival, majd egyedül, és ébredés után nulla cuccal visszamentem az illiába és közöltem a lehúzott redőnyökkel, h "fizetnék" akkor még nem tudtam, h ottfelejtett táskámban nem lesz bent a pénztárcám és a telefonom (ó, sose felejtem el az acceleration fantázianevű csengőhangot, és szerintem a többiek se:)) Na hát ilyen évfordulók vannak itt

Szerző: fecolany  2007.08.20. 16:00 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr75634211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kimáshanemakoki 2007.08.22. 23:32:44

igazán rakhatnál föl rólam gyakrabban/több képet, én rólad nem fogok
süti beállítások módosítása