Holnaptól ne hívjatok, valószínűleg idegbeteg leszek, egyrészt kedvenc németem, daniel miatt, aki nem fog jelentkezni, a kis geci; másrészt meg akkor kezdem majd el az évfolyamdolgozatot, melyet dec. 15-ig le kell adni, és melyhez irodalom gyakorlatilag csak angol nyelven elérhető, én meg magyar vagyok bazzeg. Szóval ha valaki tud valamit az ex-jugoszláv katonai törvényszékről, azt megköszönném.

Most mást írni nem is bírok, gyűlölöm a férfiakat, teljesen kész vagyok, viszont tegnap láttam egy jó filmet, a durr, durr és csókot, ami vicces volt. Ettől függetlenül továbbra is kész vagyok, nem fogok többet idegenekkel szóba állni, illetve egynél többször találkozni, vagy ha mégis akkor átprogramozom magam, olyan érzéketlen terminátoros stílusra, aztán csak aprítom majd a népet.

Szerző: fecolany  2007.11.17. 18:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr605634230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása