Mostanában -az elmúlt 3 napban- egyetlen ismerősöm sem ír blogot, (leszámítva a kokit meg a star wars-os dolgait, de azok nem nekem valók, ezt meg is mondtam neki, majdnem az lett az utolsó beszélgetésünk..), pedig már nagyon várom, úgyhogy jobb híján én fogok.
Hát épp a vasálarcosra készülök, lesz a televizíóban, ami leonardo dicaprio főszereplése nélkül is leköti majdnem minden időmet, átlagosan napi 5-6 filmet nézek meg, hábéval pont beszéltük, h tegnap látott egy filmet a télapó lányáról, tegnapelőtt pedig a fiáról, én pedig a feleségéről, nagyon kiterjedt a télapó-kultusz.
Új szokásom még a napi 10-12 óra alvás, de erről ma elkezdtem leszokni, nagyon álmos is vagyok.
Ja, és kiderült, hogy mi volt a rejtélyes illat a lakásban, és az is bebizonyosodott, hogy télleg belőlem jött:) A dömpi autóillatosítója kifolyt a retikülömbe, ahol tároltam akkor éjjel a szőrös hajgumimat, ami átvette a szagát, és én azt hordtam utána itthon mit sem sejtve:) Azt, hogy a retikülöm milyen állapotban van immár, le se merem írni. Bűzlik az autóillatosítótól, óceáni homok van az alján, és múltkor találtam egy kettétört cigit is benne, meg kavicsokat (szintén óceán). Klasszikus.
És hogy hogy került dömpi autóillatosítója a táskámba? igen, ez egy jó kérdés, majdhogynem fogós. Szóval volt egy szombat este, de még milyen szombat este. Lejött a dömpi is autóval, nagy volt a vigadalom, és imrének köszönhetően -ahogy a tónyó mondaná- még a kutyák is whiskey-t ittak:) Hálisten még mindig nagy sikerem van a negyven feletti alkoholista férfiak körében. Imrének ráadásul előző nap volt a szülinapja, így ezt, a közelgő karácsonnyal kombinálva muszáj volt 3 whiskey-vel megünnepelnünk. Rolit se ejtették a fejére, mert odajött lefényképezni minket, és így őt is meghívta. Imre ugye -ha esetleg valaki nem tudná, honnan kell őt ismerni- az az úriember, akivel mintegy 4-5 éve ismerkedtünk meg a monyiban, abból az apropóból, hogy ki akart vinni a rékát meg engem horvátországba traktormodellnek:) Nem is tudom, miért nem éltünk egy ilyen lehetőséggel.
Rövidre zárom a dolgot, a lényeg, hogy nagyon berúgtunk, de dömpink ennek ellenére a kokit szállította a főúton autóval, aminek az lett a vége, hogy elkapták a "padkát", ami igazából inkább valami virágtartó-féle, és felpördültek a járdára a főút közepén. Nagy csattanás lehetett, mert a légzsákok is kinyíltak, koki úgy érkezett a wc-tetőbe, hogy menjünk segíteni, mentünk is, miután sikerült az asztalra borulva szundikáló évát felébresztenem. A fiúknak szerencsére semmi bajuk nem lett, viszont az anyagi kár jelentős. Főként így, h voltak rendőrök (még nem derült ki, hogyan kerültek oda), meg szondáztatás szal lesznek szankciók:( Módomban állt hosszasan kommunikálnom velük, mivel kérdezték, h kinél alszik a dömpi (akit, mire mi odaértünk már bevittek a rendőrségre) aztán mondtam, h nálam, akkor kérdezték, h mennyire vagyok részeg, fel tudom-e fogni, amit mondanak, amire nagyon szép választ adtam: "nem annyira, amennyire lehetnék" Feltoltuk az autót a járdára, kipakolták a dömpi kocsijából a kilopható dolgokat, bele a retikülömbe (na így jött az autóillatosító) aztán engem beültettek a rendőrautóba, h majd visznek a dömpi után, de még vártunk mintegy félórát a kollegákra, akikre nem tudom mért kellett várni, de addig is "jót" beszélgettem a flegma rendőrökkel, ennek keretében szóvátettem, h mért nem szól a zene, és megkérdeztem, h télleg annyi fánkot esznek-e, illetve szidtam egy kollegájukat, aki 4ésfél éve kihallgatott, mindezt pedig tökrészegen, de barokkos körmondatokat fogalmazva:)
Na szóval ez történt, kalandos éjszaka, és hogy ne legyünk szomorúak, a végén a poén kedvéért megemlítem, h tegnap rájöttünk, h a dömpi meg a koki hiphopbalesetet szenvedtek (diszkóbaleset után szabadon), bizony.

Szerző: fecolany  2007.12.27. 15:51 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr305634241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koksz 2007.12.29. 22:14:33

Burutunk gecci! West-side! (csak a hip-hop baleset hitelesítése miatt) PaNeLrAgGaWoOdStOcK

Szisz 2007.12.30. 11:56:10

én a rendőrök orcájára lettem volna különösen kiváncsi ezen események folyománya közben. drága Fecó, nem tudom milyen fórumon tudom ezt számodra közzétenni, de tudnod kell róla, itt a legujabb feleshop: ugy bizony, nem más mint a Multiklikk 2000 Szuper Körteinspirátor, úgybizony. már nem ég le a lakás majdnem:) http://youtube.com/watch?v=UjqWBwm2ftU

feco 2007.12.30. 13:37:30

köszönöm kokinak a hitelesítést, szilasnak pedig a linket, de gondolom nem lepődik meg azon, h én magában a műsorban már szembesültem eme találmánnyal:) persze az ismétlés sosem árt
süti beállítások módosítása